Prs med ceczan04
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ceczan04
|
Borttagen
|
" Jag längtar lite hem nu." Sade jag.
1 aug, 2015 17:38
|
|
Borttagen
|
"Ja, det kan jag förstå!" Sade jag.
"Där kommer mina kusiner!" Sade jag och nickade mot en kille och en tjej som kom gående i korridoren.
1 aug, 2015 17:41
|
|
Borttagen
|
" Okej. " Sade jag. Jag började skriva svar till mamma.
1 aug, 2015 17:50
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig också och började skriva.
1 aug, 2015 18:13
|
|
Borttagen
|
Jag granskade det jag skrivit.
Hej Mamma!
Jag har det bra här på Hogwarts. Links storasyster Zelda ska gifta sig med Fred. Ganska coolt va? Jaja, mår du bra? Vad tänker ni på för namn? Jag tycker många är fina men Amalia? Och kanske Tim?
M.V.H Nathalie
1 aug, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
"Zelda får skriva resten!" Mumlade jag och la undan brevet.
1 aug, 2015 18:19
|
|
Borttagen
|
Jag skickade mitt brev. Jag pussade Link på kinden och var påväg ut.
1 aug, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
1 aug, 2015 18:23
|
|
Borttagen
|
Jag hade tänkt gå iväg. Så långt jag kunde. Jag började gå mot Hogwarts portar.
1 aug, 2015 18:27
|
|
Borttagen
|
Jag bestämde mig för att gå och träffa mina kusiner.
1 aug, 2015 18:50
|
Du får inte svara på den här tråden.