Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
Jag går till min sovsal och lägger mig på sängen som i dvala.
21 aug, 2015 19:22
|
|
Borttagen
|
Grey... En snobbig tjej. Något mer?
21 aug, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte på mycket. Om Stonie om Austin.
21 aug, 2015 19:24
|
|
Borttagen
|
Hon kanske inte hade tänkt blanda in Austin.
21 aug, 2015 19:28
|
|
Borttagen
|
Jag somnar efter ett tag och drömmer.
21 aug, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
Jag sitter i stora salen men det är tomt eller nästan tomt, Stonie och Austin är också där.
Plötsligt kysser Austin Stonie och dom fortsätter och försätter.
Jag går fram till Austin och slår honom och han slutar äntligen. Han ställer sig framför mig och slår mig i magen och kastar förhäxningar över mig.
21 aug, 2015 19:33
|
|
Borttagen
|
Jag drömmer att jag sitter hand i hand med Grey.
22 aug, 2015 09:01
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar kallsvettig och gråtfärdig.
22 aug, 2015 12:03
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar av att solen lyser.
22 aug, 2015 17:09
|
Du får inte svara på den här tråden.