Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

1 2 3 ... 39 40 41 42 43 44
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


Vi gick ut ur slottet och ner mot skogen.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

13 okt, 2015 19:58

ellisen05
Elev

Avatar


Lorcan kysste mig och jag kysste tillbaka.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

13 okt, 2015 19:59

JossiMarauder
Elev

Avatar


Vi skrattade fortfarande.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

13 okt, 2015 20:54

ellisen05
Elev

Avatar


Vi stod där i en evighet.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

14 okt, 2015 07:13

JossiMarauder
Elev

Avatar


”Har du flygit på en kvast förut?" Frågade Lysander.
”Nej, aldrig” flinade jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

14 okt, 2015 07:16

ellisen05
Elev

Avatar


Vid midnatt drog sig Lorcan loss.
" Vad härligt!" utbrast jag. Vi stod och fnissade jättelänge.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

14 okt, 2015 15:32

JossiMarauder
Elev

Avatar


''Vill du pröva?'' Frågade Lysander.
"Kan jag väl" svarade jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

14 okt, 2015 16:31

ellisen05
Elev

Avatar


Vi pratade om syskon, bedrägeri och vänner.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

14 okt, 2015 16:50

JossiMarauder
Elev

Avatar


Vi smög oss till q-planen och fram till boden. När vi kom fram tävar den låst. Jag tof en hårnål från mitt hår och bände upp den.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

15 okt, 2015 21:57

ellisen05
Elev

Avatar


Jag såg på mitt armbandsur att klockan var två på natten. Vi fortsatte prata om Lysander och Anastasia. Och att Lorcan var avundsjuk på Lysander för att han fick alla tjejer.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 16:04

1 2 3 ... 39 40 41 42 43 44

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.