Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag börjar äta.
"du var ju faktiskt med och gjorde, också" 19 nov, 2014 01:45 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 01:46 |
|
Borttagen
|
"Det var jätteduktigt" ler jag.
19 nov, 2014 01:47 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 01:48 |
|
Borttagen
|
Jag puttar bort tallriken.
"Niall ... Jag vill prata med dig om en sak" 19 nov, 2014 01:49 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 01:49 |
|
Borttagen
|
Jag biter min läpp.
"Jag vet inte riktigt hur jag ska säga det ..." 19 nov, 2014 01:50 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 01:51 |
|
Borttagen
|
Jag sträcker mig över bordet och tar hans händer.
19 nov, 2014 01:52 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 01:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen