PRS med -Ron Weasley-
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med -Ron Weasley-
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
8 jul, 2014 15:54 |
|
Borttagen
|
"Okej." Sa jag.
8 jul, 2014 15:59 |
|
TildeW
Elev |
8 jul, 2014 16:05 |
|
Borttagen
|
"Jag fyller 15 om två veckor." Sa jag.
8 jul, 2014 16:06 |
|
TildeW
Elev |
8 jul, 2014 17:13 |
|
Borttagen
|
"Så vi är snart jämnåringa." Sa jag och log.
8 jul, 2014 17:13 |
|
TildeW
Elev |
8 jul, 2014 17:14 |
|
Borttagen
|
"Kanske?"
8 jul, 2014 17:15 |
|
TildeW
Elev |
8 jul, 2014 17:29 |
|
Borttagen
|
"1999..."
8 jul, 2014 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen