Den sanna arvingen (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den sanna arvingen (prs)
|
Borttagen
|
Lukas log mot Rebecca när hon kom
" god morgon " sa Lukas
1 dec, 2013 21:18
|
|
Borttagen
|
"Godmorgon." sa hon och log. Hon tittade upp i skyn. "Idag får vi börja klättra." sa hon och sräckte på sig.
1 dec, 2013 21:23
|
|
Borttagen
|
" Ju snabbare vi kommer upp till toppen desto bättre. " sa Lukas
1 dec, 2013 21:24
|
|
Borttagen
|
"Ja, ska vi säga till dom?" frågade Rebecca och ställde sig upp.
1 dec, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
" Ja... Undrar om våran lilla prins verkligen kan klättra " sa Lukas och såg mot Wiliam
1 dec, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
Rebecca fnissade. Dom behövde visst inte säga till dom utan Alicia gick ut ur grottan.
1 dec, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
Wiliam gick ut efter Alicia
Lukas log
1 dec, 2013 21:32
|
|
Borttagen
|
Alicia knäckte fingrarna.
"Okej, vi börjar." sa hon.
1 dec, 2013 21:34
|
|
Borttagen
|
Wiiam såg upp mot berget han såg sig om efter bra hand och fotfästen.
1 dec, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
Alicia tog ett bra grepp om berget.
Rebecca började att klättra.
1 dec, 2013 21:36
|
Du får inte svara på den här tråden.