PRS mellan Luna_Rav och Mily
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Luna_Rav och Mily
|
Borttagen
|
"Varför?" sa Elisabeth och tittade förvånat på Alex.
30 nov, 2013 16:10
|
|
Borttagen
|
" För att det här är min riktiga pappas flöjt han hade den på sina äventyr " sa Alex
30 nov, 2013 16:14
|
|
Borttagen
|
Elisabeth tog tag i flöjten med ena handen. Hon tittade nyfiket på den.
"... Det kanske..." började hon. Men hon kom inte på vad hon skulle säga.
30 nov, 2013 16:15
|
|
Borttagen
|
" Mamma berättade för mig att pappa gömde en skatt på någon ö och att endast genom flöjten skulle man hitta den men då måste någon ung släkting spela på flöjten, och varför du är med är för att endast en flicka kan ta sig fram till skatten utan att förhäxas av syiener
" sa Alex och såg på Elisabeth
30 nov, 2013 16:18
|
|
Borttagen
|
"Aha..." sa Elisabeth med ett litet leende och tittade på Alex. "då förstår jag."
30 nov, 2013 16:28
|
|
Borttagen
|
Alex log och såg på Elisabeth
" Och då valde dom just dig " sa han och log
30 nov, 2013 16:29
|
|
Borttagen
|
Elisabeth nickade.
"Vet inte om jag ska vara glad eller arg ut över det." log hon och tittade på Alex.
30 nov, 2013 16:31
|
|
Borttagen
|
Alex log mot Elisabeth
" Jag hoppas vi inte stöter på några faror på vägen " sa Alex
30 nov, 2013 16:32
|
|
Borttagen
|
Elisabeth nickade.
"Håller med... jag tycker att männen räcker."
30 nov, 2013 16:35
|
|
Borttagen
|
Alex log lite han såg på Elisabeth
" Undrar om dom i klassen märker något " sa Alex
30 nov, 2013 16:43
|
Du får inte svara på den här tråden.