Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag pustade ut och gned min ömma axel innan jag sprang efter Diego.
Jag hoppade på honom.
31 okt, 2013 17:29
|
|
Borttagen
|
-Sanna-
Jag sprang så fort jag kunde in i skogen. Jag halkade flera gånger men kom alltid upp på fötter igen.
-Wii-
Jag rusade efter William och Diego.
31 okt, 2013 17:31
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade över Diego och satte mig på hans rygg.
31 okt, 2013 17:33
|
|
Borttagen
|
-Sanna-
Jag kunde inte hindra mina tårar från att börja rinna. Luften rev i lungorna och jag blev tvungen att stanna. Jag sjönk ihop på en någorlunda torr sten under en tät gran.
31 okt, 2013 17:35
|
|
Borttagen
|
Diego kastade ifrån mig och jag landade snett på samma fot som innan.
Jag flämtade till men pressade mig ändå till Att springa förbi honom.
31 okt, 2013 17:38
|
|
Borttagen
|
-Wii-
Jag kom fram till dom.
"Jag tar hand om det här. Leta upp Sanna"
Sa jag till William samtidigt som jag ännu en gång nickade Diego
31 okt, 2013 17:40
|
|
Borttagen
|
"Okej. Tack!" Jag letade upp Sannas doft och sprang fram till henne.
31 okt, 2013 17:42
|
|
Borttagen
|
Jag tittade förskräckt upp rädd för att det skulle vara Diego.
31 okt, 2013 18:01
|
|
Borttagen
|
"Hej." Jag sjönk ihop på stenen.
31 okt, 2013 18:02
|
|
Borttagen
|
"Hej..."
Mumlade jag.
Jag drog in händerna i hoodiens ärmar.
31 okt, 2013 18:47
|
Du får inte svara på den här tråden.