Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
(Mrs.Poop, vi har saknat dig :****)
Hela tiden sitter jag bredvid Brian och nynnar.
16 nov, 2013 22:25
|
|
Borttagen
|
"Vad i..." ,jag ser pling.
"Vad gör du här?"
16 nov, 2013 22:28
|
|
Borttagen
|
- Väntar på dig! Skrattar jag som om det vore självklart.
17 nov, 2013 01:03
|
|
Borttagen
|
"Efter att ha sparkat till mig så jag får inre blödningar?", jag ser forskande på henne.
"Varför gjorde du det?"
17 nov, 2013 12:07
|
|
Borttagen
|
Jag himlar leendes med ögonen.
- Jag visste väl inte at du var så känslig! Jag tog ju knappt i!!
17 nov, 2013 12:34
|
|
Borttagen
|
"Nej, det handlar ju om VAR du träffar! Som nu, ett känsligt ställe som orsakar INRE BLÖDNINGAR!!!"
17 nov, 2013 12:39
|
|
Borttagen
|
Jag frustar till av skratt.
- Men Briaaaaan!!! Inre blödningar är välinget?!?! Jag menar - typ alla har vart med om värre, eller hur?
17 nov, 2013 12:41
|
|
Borttagen
|
"Jo, men jag ska stanna i två veckor! Jag kommer missa Quiddtichmatchen och första utflyckten till Hogsmeade!!!"
17 nov, 2013 12:46
|
|
Borttagen
|
17 nov, 2013 12:52
|
|
Borttagen
|
"Jo, det kommer han", Mrs poop kom fram och såg argt på oss.
"Och sluta skrika båda två!"
17 nov, 2013 12:54
|
Du får inte svara på den här tråden.