Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Det är bara så hemskt..."
27 sep, 2013 23:34
|
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 23:36
|
|
Borttagen
|
"Vill du låna en tamborste?" Frågade jag och bytte ämne med flit.
27 sep, 2013 23:39
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade lågt.
"Det är bra tack!"
27 sep, 2013 23:41
|
|
Borttagen
|
Jag flinade.
"Kom då byter vi om."
27 sep, 2013 23:49
|
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 23:50
|
|
Borttagen
|
V låg ihopkrupna tätt intill varandra.
27 sep, 2013 23:51
|
|
Borttagen
|
Jag drog mina fingrar genom hennes långs hår.
27 sep, 2013 23:53
|
|
Borttagen
|
Jag tryckte mig mot honom och gäspade stort.
27 sep, 2013 23:55
|
|
Borttagen
|
"Gonatt..."
Mumlade jag.
[OBS! I det här rollet kan vampyrer sova om dom vill och även gråta. ]
27 sep, 2013 23:58
|
Du får inte svara på den här tråden.