LotR (Privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Keya mådde bra att inte vara spänd hela tiden, hela hon var avslappnad och tillfreds och Banners närvaro gjorde henne inte längre nervös.
"Tack." sa hon och fortsatte sedan, "Att du inte är som andra, eller jag vet inte." sa hon, men menade mer att han fått henne att lita på folk igen. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 sep, 2013 08:53 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han visste inte inte om han skulle le, skratta eller bara nicka. Hur som helst, han var förvånansvärt glad för henne skull ... så glad man kan bli för andra var chockerande.
"Någon måste bli den första.", sade han först för att sedan lägga till ett flin någon minut senare. Hola, Mishamigos! 10 sep, 2013 17:57 |
|
Vildvittra
Elev |
"Troligen." sa Keya och gäspade lätt då det hela var tröttsamt om än spännande och otroligt avslappnande. Trots alla höga skratt och ljud var det avslappnande.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 sep, 2013 18:03 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Banner tittade ner på bordet och kom ihåg rumsnyckeln. Han stoppade ner den i fickan.
"Är du sömnig?", frågade han då han hörde hennes gäspning. Hola, Mishamigos! 10 sep, 2013 18:08 |
|
Vildvittra
Elev |
"Lite." gäspade Keya åter och rörde stelt armen, hon ville bara att den skulle bli bra och inte sova i säng, men hon borde väl prova som Banner sa, eller?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 sep, 2013 18:16 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
"Säg till när du vill gå upp så att jag inte håller kvar dig." Han ryckte på axlarna. "Jag är inte så uppmärksam."
Hola, Mishamigos! 10 sep, 2013 18:35 |
|
Vildvittra
Elev |
"Uppmärksam på vad?" frågar Keya lite roat men nickar och ställer sig upp. "Bäst att jag provar på att sova, med den här." sa hon och nickade åt sin arm.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 sep, 2013 19:00 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
"Allt" Han skakade sorgset på huvudet. "Jaha." Han drog ihop ögonbrynen. Skulle han stanna kvar eller skulle han följa henne .. som en gentleman? Han log roat åt tanken och skakade undan den.
Hola, Mishamigos! 10 sep, 2013 19:22 |
|
Vildvittra
Elev |
"God natt då." sa hon leende och tog sin nyckel, sen tog hon sig mellan borden och upp för trappan till sitt rum och gick in.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 sep, 2013 21:42 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han tittade efter henne när hon försvann mot sitt rum. Det var inte efter femton minuter Banner reste på sig, även han, och gav sig av till sitt rum med nyckeln tryggt i fickan.
Hola, Mishamigos! 10 sep, 2013 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen