Marodörernas, Lilys och Snapes tid [SV]
Forum > Fanfiction > Marodörernas, Lilys och Snapes tid [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Mer! D:
13 jun, 2011 16:12 |
|
MollyWeasley
Elev |
15 jun, 2011 20:51 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Ellehur ! Vi vill ha meeeeeeeer
"She's buying the stairway to heaven" 15 jun, 2011 20:59 |
|
Borttagen
|
Jätte bra gjort.
15 jun, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
meeeeer!
16 jun, 2011 17:13 |
|
Lily Evans
Elev |
Skrivet av MollyWeasley: MER snälla lily kan du inte bara få en snilleblixt!? Som du kanske minns har jag dator förbud Vet ni vad... jag tänkte på en sak (Molly vet förstås om det Döden, i min fanfic, kommer att vara så som jag hoppas att döden är (åtminstone för dom) dvs att jag kanske kommer att skriva från de dödas perspektiv. På ett ställe (jag kommer att skriva i inlägget när) kommer jag att skriva från mångas perspektiv samtidigt, och vem vet, det kanske inte blir bara det stället som jag gör så på. Om jag bestämmer mig för att ha det såhär så kommer det här inlägget att flyttas till mitt första inlägg så att alla som kommer till det här forumet kan läsa det här (med lite ändringar förstås) men jag kommer inte att ta bort det här inlägget (varför skriver jag det, det är väl inget särskilt intressant?). Nu kanske ni undrar varför jag började på den här fanficen om jag inte vet vad jag ska skriva. Jo, jag ville ha med saker här som jag ville skulle vara med på riktigt. Saker som jag ville dela med andra. När jag gjorde det här forumet tänkte jag förstås inte på omständigheterna och konsekvenserna, dvs de "tomma" åren. Så det är därför jag vill göra det som står där uppe, för att kunna skriva det jag vill skriva, samtidigt som jag inte ska behöva anstränga mig för att komma på idéer till något jag helst inte vill eller orkar komma på idéer till. Jag vet, jag låter säkert tråkig, men jag tror att ni skulle förstå vad jag menar om det var med mina ögon ni såg på allting, eller om ni var i min situation. Tack till er som orkade läsa ♥♥♥♥♥♥ Och till er andra som läser min fanfic överhuvudtaget förstås! Och om det blev felstavande ord eller sånt i det här inlägget, strunta i dem, det är faktiskt krångligt att skriva ett inlägg som är lång som ett fanfic kapitel (eller åtminstone ett halvt) utan att skriva fel "A true friend is someone who says nice things behind your back." 16 jun, 2011 22:17
Detta inlägg ändrades senast 2011-06-16 kl. 22:22
|
|
Borttagen
|
Jätte bra. Fortsätt.
16 jun, 2011 22:21 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Klart det inte låter tråkigt !
"She's buying the stairway to heaven" 16 jun, 2011 22:31 |
|
LoveIsThis
Elev |
Det låter som en sjukt bra ide
"Don't worry,you're as sane as I am" 16 jun, 2011 22:39 |
|
Borttagen
|
Vill ha mer.
16 jun, 2011 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen