STARK KÄRLEKS roll (våld)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> STARK KÄRLEKS roll (våld)
|
Borttagen
|
( Då kan dom inte göra det va )
25 aug, 2013 19:51
|
|
Borttagen
|
(men dom hade åkt hem säger vi)
25 aug, 2013 20:17
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 20:18
|
|
Borttagen
|
jag tog av oss kläderna och stoppade in hans penis i min slida, jag började jucka mig själv
25 aug, 2013 20:23
|
|
Borttagen
|
( Din tur på Mas )
Jag tog fort ut min lem och stoppade tillbaks den i kalsongerna
25 aug, 2013 20:24
|
|
Borttagen
|
jag tog ut den och fortsatte jucka, jag kramade om honom hårt så att han inte kunde gå
25 aug, 2013 20:25
|
|
Borttagen
|
( Varför rollar du inte med Mas och Kelly, den är ju roligast!)
" Låt bli!" skrek jag och puttade bort henne
25 aug, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
jag såg sur ut och hånglade upp honom
25 aug, 2013 20:33
|
|
Borttagen
|
Jag besvarade inte kyssen
25 aug, 2013 20:34
|
|
Borttagen
|
jag log ett leende som skulle få honom kåt
25 aug, 2013 20:41
|
Du får inte svara på den här tråden.