Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag kom ihåg lite av drömmen när jag vaknade men glömde bort den nästan direkt
Men jag hade för mig att den var rätt så konstig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 dec, 2011 08:49 |
|
Alicedor
Elev |
8 dec, 2011 10:44 |
|
Solkatten
Elev |
Ibland i drömmarna kan jag vara på typ tre platser samtidigt xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 dec, 2011 12:01 |
|
Alicedor
Elev |
8 dec, 2011 12:22 |
|
Knizzlare
Elev |
8 dec, 2011 12:48 |
|
Ida S
Lärare |
Inatt hade jag en av mina värre drömmar, drömde som vanligt att någon var ute efter att döda mig men den här gången fick de fast mig och torterade mig. Vaknade av att det gjorde så fruktansvärt ont.
"we live together, and harry does all the cooking." 8 dec, 2011 12:52 |
|
Alicedor
Elev |
Jag undrar vad jag kommer att drömma i natt... Något konstigt tror jag
Den konstigaste drömmen jag har haft är nog att jag var i Paris på högsta spetsen av Eiffeltornet och jag ramlade ner därifrån och Harry kom med hans åskvigg och räddade mig fast sen så kastade han bort mig och precis när jag skulle träffa marken, vaknade jag. ![]()
8 dec, 2011 13:34 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag drömde fedt konstigt inatt. :c
Jag och min kompis bråkade och jag slog henne men hon slog typ tusen gånger hårdare tillbaka. Jag började gråta, och gick in i slöjdsalen. Helt plötsligt fanns det toaletter där så jag låste in mig där och grät, fast bara i typ fem sekunder. När jag gick ut var min NO-lärare där och var skitsur på mig för att jag hade skolkat, och hon frågade mig hur länge jag hade varit på toaletten egentligen. Jag typ "eeh högst två minuter" och hon ba "LOL NEJ det där var minst en kvart Louise!!!!!!" och jag ba "neeeeej du måste tro mig!!" och sen så minns jag inte mer. x3
8 dec, 2011 13:40 |
|
Borttagen
|
jag drömde världens konstigaste dröm inatt, vet inte om det beror på att det blir fullmåne snart (får jag för mig iaf) xD
det var iaf så att jag var ute och åkte buss hem, busschauffören kollade inte ens på hur han kör. Sen var jag hemma, killen som körde bussen följde med för han hade tydligen dejt med min syster, som inte ens gillade honom. Sen åkte jag någonstans med min pappa, och jagade T-rex, som blev så rädd att han ramlade och var i några delar så vi skulle tejpa ihop honom. Därifrån åkte jag och mamma och skulle handla och jag fick för mig att köpa Voldemort-lakan. De hade massa Harry Potter-motiv på kläder osv, men mamma tyckte jag överdrev. Sen vaknade jag :c 8 dec, 2011 14:24 |
|
Solkatten
Elev |
Jag brukar ofta drömma om att jag blir jagad och försöker fly ... undra varför.
Förut drömde jag ofta att jag blev skjuten men jag överlevde alltid "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 dec, 2011 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen