Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag drog snabbt med mig kelly
8 aug, 2013 11:51 |
|
Borttagen
|
Sen öppnades dörren igen och Lily kom ner
8 aug, 2013 11:52 |
|
Borttagen
|
Jag gick till hufflepuffs sällskapsrum och knackade på.
"Lukie är du därinne?,sa jag söt 8 aug, 2013 11:54 |
|
Borttagen
|
var är vi'' viskade jag till kelly
8 aug, 2013 11:55 |
|
Borttagen
|
" Vet inte Mas " Sa jag
8 aug, 2013 11:58 |
|
KajsaRC2001
Elev |
"Luke tog fart och sprang igenom väggen. En vägg som skillde tillåtna och otillåtna. En tröllofmel Emma hade lagt.
8 aug, 2013 12:01 |
|
Borttagen
|
Jag tog upp mobilen och smsade Luke.
"Älskling vart är du?/ Lilja 8 aug, 2013 12:02 |
|
Borttagen
|
Jag och Mas väntade utanför dörren och lyssnade
8 aug, 2013 12:04 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 12:05 |
|
Borttagen
|
Jag och Mas såg Jason
8 aug, 2013 12:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen