Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
5 jan, 2013 18:26 |
|
malcolmadela
Elev |
5 jan, 2013 18:32 |
|
ginny 23
Elev |
5 jan, 2013 18:35 |
|
Borttagen
|
Voldemort!!!!!!!!!! Det är kul att spela onda personer
5 jan, 2013 18:37 |
|
Kalas98
Elev |
Luna, Ginny eller Hermione...
I live halfway between reality and fantasy at all time... 5 jan, 2013 18:45 |
|
Ebony_Wand
Elev |
Någon dödsätare. Helst Bellatrix. Bland de goda skulle jag vilja spela Dumbledore eller Tonks.
(Jag vet att det inte går ihop könsmässigt) Utmana gärna mig på en trollkarlsduell!
6 jan, 2013 10:00 |
|
hermonii
Elev |
HERMONIII!!!
eller Nagini... Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 6 jan, 2013 10:40 |
|
Hanna03
Elev |
6 jan, 2013 10:42 |
|
DarkBells
Elev |
6 jan, 2013 10:47 |
|
Miss_A
Elev |
Bella tror jag, hon är en väldigt intressant karaktär och jag känner igen mig lite i henne som karraktär.
6 jan, 2013 10:52 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen