Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
13 apr, 2013 09:53 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag börjar gå mot stora salen för at äta frukost
jag är jättecoolig älska mig plz 14 apr, 2013 11:59 |
|
ginny 23
Elev |
14 apr, 2013 13:13 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sätter mig vid slytherinbordet och tar en macka. sedan går jag ut igen och undrar vilken lektion jag ska ha.
jag är jättecoolig älska mig plz 14 apr, 2013 17:56 |
|
ginny 23
Elev |
16 apr, 2013 16:05 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kollar på schemat-trolldryckskonst.
jag är jättecoolig älska mig plz 16 apr, 2013 17:08 |
|
ginny 23
Elev |
19 apr, 2013 18:02 |
|
Queen Boo
Elev |
Saka börjar jag gå mot fängelsehålorna.
jag är jättecoolig älska mig plz 19 apr, 2013 19:58 |
|
ginny 23
Elev |
20 apr, 2013 10:17 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sätter mig utanför dörren och väntar.
jag är jättecoolig älska mig plz 20 apr, 2013 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen