Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Försök somna om''
jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 15:22 |
|
Borttagen
|
"Det var någon som väkte mig"
2 mar, 2013 15:29 |
|
Queen Boo
Elev |
''var det?''
jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 15:58 |
|
IdaLovegood
Elev |
Haha! Jag vill vara med!
On Wednesdays we wear pink. 2 mar, 2013 16:01 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av IdaLovegood: ledsen, men det är ett privat rollspelHaha! Jag vill vara med! jag är jättecoolig älska mig plz 2 mar, 2013 16:02 |
|
IdaLovegood
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av IdaLovegood: ledsen, men det är ett privat rollspel Haha! Jag vill vara med! aha.. On Wednesdays we wear pink. 2 mar, 2013 16:03 |
|
Borttagen
|
2 mar, 2013 16:36 |
|
Queen Boo
Elev |
''Du drömde nog bara''
jag är jättecoolig älska mig plz 3 mar, 2013 16:22 |
|
Borttagen
|
Jag kysser honom.
"Älskar dig" 3 mar, 2013 16:35 |
|
Queen Boo
Elev |
''Älskar dig mer'' säger jag och ler
jag är jättecoolig älska mig plz 3 mar, 2013 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen