Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
1 feb, 2013 18:34 |
|
Queen Boo
Elev |
-Bra.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 feb, 2013 18:35 |
|
ginny 23
Elev |
1 feb, 2013 18:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag såg mig omkring och blev rädd.
-Jag vet inte! Sayn, vär är du? hans svar kom efter en liten stund. i bergen. med Chelsy, det äär en vildhona. jag är jättecoolig älska mig plz 1 feb, 2013 18:42 |
|
ginny 23
Elev |
1 feb, 2013 18:43 |
|
Queen Boo
Elev |
-Men...du har väl Rubin?
jag är jättecoolig älska mig plz 1 feb, 2013 20:10 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 08:31 |
|
Queen Boo
Elev |
-Men han kläcktes väl för dig?
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 09:46 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 11:21 |
|
Queen Boo
Elev |
-Inte?
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 11:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen