Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

1 2 3 ... 39 40 41 ... 64 65 66
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


"Sov du" mumlar Tyler och bäddar ner henne. Men när han ska gå stoppar hon honom.
"Stanna här" mumlar hon trött.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

13 nov, 2012 20:01

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Varför lägger du dig inte då?" frågar Alex leende och visat Naima in i hans rum.
"Du kan sova här istället"

13 nov, 2012 20:05

amanda1104
Elev

Avatar


Tyler kryper ner bredvid henne.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

13 nov, 2012 20:06

Winny Geasley
Elev

Avatar


Alex går ut medans Naima byter om.

13 nov, 2012 20:14

amanda1104
Elev

Avatar


"Go´natt" mumlar Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

13 nov, 2012 21:19

Winny Geasley
Elev

Avatar


Till slut lägger de sig. Naima kurar ihop sig bredvid Alex.

13 nov, 2012 21:28

amanda1104
Elev

Avatar


"God natt" säger Tyler och snart sover Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

13 nov, 2012 21:28

Winny Geasley
Elev

Avatar


Dagen efter

Naima vaknar långsamt av att ljuset flödar in genom det gardinlösa fönstret. Först kommer hon inte ihåg var hon är, sen känner hon Alex kropp bredvid sig och minns gårdagens händelser.

13 nov, 2012 21:33

amanda1104
Elev

Avatar


Aily gäspar och öppnar ögonen.
"God morgon, sömntuta" säger Tyler.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

13 nov, 2012 21:33

Winny Geasley
Elev

Avatar


Naima ligger kvar i sängen tills Alex vaknar. Han tittar på henne.
"Har du väntat.länge?" frågar han.
"Jag kan vänta tills jorden går under, om det är på dig."

13 nov, 2012 21:35

1 2 3 ... 39 40 41 ... 64 65 66

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Du får inte svara på den här tråden.