Harry Potter Internet Maraton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Maraton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sirius ♥
1 sep, 2012 22:00 |
|
LiquidLuck
Elev |
Tack för trevligt sällskap ikväll guys! Kom ihåg att nästa lördag är det ingen film pga pottermässan. Men kom tillbaka igen den 15:e september, då är det dags för Goblet of Fire.
; 1 sep, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
"I solemnly swear that I am up to no good."
Det har varit väldigt trevligt fast jag tror inte jag kan komma nästa gång... 1 sep, 2012 22:06 |
|
Almson
Elev |
23 sep, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
23 sep, 2012 17:15 |
|
Almson
Elev |
23 sep, 2012 17:19 |
|
LiquidLuck
Elev |
Har inte varit någon sen 1:a september, tyvärr. Har inte varit så stort angagemang..
; 23 sep, 2012 17:28 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av LiquidLuck: Har inte varit någon sen 1:a september, tyvärr. Har inte varit så stort angagemang.. Syynd
23 sep, 2012 17:29 |
|
LiquidLuck
Elev |
Skrivet av Almson: Skrivet av LiquidLuck: Har inte varit någon sen 1:a september, tyvärr. Har inte varit så stort angagemang.. Syynd Jaa, om det skulle komma hit lite mer folk så skulle det gå att dra igång det igen. Men grejen är att när jag inte har varit här så har det liksom inte blivit något. Och jag kan tyvärr inte vara med varje gång, även om jag skulle vilja det ; 23 sep, 2012 17:31 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av LiquidLuck: Skrivet av Almson: Skrivet av LiquidLuck: Har inte varit någon sen 1:a september, tyvärr. Har inte varit så stort angagemang.. Syynd Jaa, om det skulle komma hit lite mer folk så skulle det gå att dra igång det igen. Men grejen är att när jag inte har varit här så har det liksom inte blivit något. Och jag kan tyvärr inte vara med varje gång, även om jag skulle vilja det Aa, jag fattar
23 sep, 2012 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen