Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter Internet Maraton 2!

Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Maraton 2!

1 2 3 ... 39 40 41 42 43
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sirius ♥

1 sep, 2012 22:00

LiquidLuck
Elev

Avatar


Tack för trevligt sällskap ikväll guys! Kom ihåg att nästa lördag är det ingen film pga pottermässan. Men kom tillbaka igen den 15:e september, då är det dags för Goblet of Fire.

;

1 sep, 2012 22:04

Borttagen

Avatar


"I solemnly swear that I am up to no good."

Det har varit väldigt trevligt fast jag tror inte jag kan komma nästa gång...

1 sep, 2012 22:06

Almson
Elev

Avatar


Var det en igår?? O.O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F75776251%2Flarge.gif

23 sep, 2012 17:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Almson:
Var det en igår?? O.O


Ja

23 sep, 2012 17:15

Almson
Elev

Avatar


ErnieMacmillan
Men det var ju typ ingen som skrev något här i tråden... O.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F75776251%2Flarge.gif

23 sep, 2012 17:19

LiquidLuck
Elev

Avatar


Har inte varit någon sen 1:a september, tyvärr. Har inte varit så stort angagemang..

;

23 sep, 2012 17:28

Almson
Elev

Avatar


Skrivet av LiquidLuck:
Har inte varit någon sen 1:a september, tyvärr. Har inte varit så stort angagemang..

Syynd Det var ju kul...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F75776251%2Flarge.gif

23 sep, 2012 17:29

LiquidLuck
Elev

Avatar


Skrivet av Almson:
Skrivet av LiquidLuck:
Har inte varit någon sen 1:a september, tyvärr. Har inte varit så stort angagemang..

Syynd Det var ju kul...


Jaa, om det skulle komma hit lite mer folk så skulle det gå att dra igång det igen. Men grejen är att när jag inte har varit här så har det liksom inte blivit något.
Och jag kan tyvärr inte vara med varje gång, även om jag skulle vilja det

;

23 sep, 2012 17:31

Almson
Elev

Avatar


Skrivet av LiquidLuck:
Skrivet av Almson:
Skrivet av LiquidLuck:
Har inte varit någon sen 1:a september, tyvärr. Har inte varit så stort angagemang..

Syynd Det var ju kul...


Jaa, om det skulle komma hit lite mer folk så skulle det gå att dra igång det igen. Men grejen är att när jag inte har varit här så har det liksom inte blivit något.
Och jag kan tyvärr inte vara med varje gång, även om jag skulle vilja det

Aa, jag fattar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F75776251%2Flarge.gif

23 sep, 2012 19:15

1 2 3 ... 39 40 41 42 43

Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Maraton 2!

Du får inte svara på den här tråden.