Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Varken eller!! Jag r laktosintrolerant och hatar godis! Men om någon tvingade mig hade jag valt en Ben&Jerry (Strawberry cheescake)
=) - just like themarauder 19 aug, 2012 00:47 |
|
Borttagen
|
Godis, fast glass är gott det med.
19 aug, 2012 02:01 |
|
Amandan
Elev |
19 aug, 2012 02:37 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker mycket om både godis och glass, men eftersom jag snabbt blir äckligt mätt av godis och eftersom glass är det bästa som finns på sommaren så tänker jag välja glass! Det känns fräschare och lite mindre onyttigt också (även om det säkert är inbillning). Och jag är bättre på att få en glass att räcka länge ...
Hur som helst blev GODIS vinnare i gårdagens "antingen-eller", med 17 röster mot glassens 13 röster. Grattis godis! OBS! Ny fråga i första inlägget ... 19 aug, 2012 11:07 |
|
Borttagen
|
Lejonkungen. Lady och luffsen känns så "seg" att titta på.
19 aug, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
LEJONKUNGEN ♥
19 aug, 2012 11:10 |
|
Borttagen
|
WTF ÄR DET DÄR ENS EN FRÅGA?!
LEJONKUNGEN FTW 19 aug, 2012 11:10 |
|
Borttagen
|
16 augusti: Piano (ett väldigt elegant och underbart instrument och jag önska jag kunde spela det). ♥
17 augusti: Rymden (tycker inte om hav). 18 augusti: Glass (det är både godare och jag vet vad som finns i godis...så varför äter jag godis då)? O_O 19 augusti: Lejonkungen (jag vet inte, kanske för att jag bara tycker att just den är roligare att kolla på)? _________________________________________ Pigfarts is real! 19 aug, 2012 11:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-19 kl. 11:59
|
|
JosefinFini
Elev |
19 aug, 2012 11:58 |
|
Obliviate_
Elev |
Lejonkungeeen!
19 aug, 2012 11:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen