Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det var lite svårt att hitta nya frågan, kanske du skulle färga den eller skriva dagens datum eller nåt? Kolla i första inlägget för dagens fråga:-) Vem i Harry Potter tycker du är snyggast? Hm... I filmen, tveklöst Hermione. Emma Watson är vacker och har varit det ända från allra första början. Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 5 jul, 2012 22:45 |
|
Patronuslight
Elev |
Skrivet av Evreka: Skrivet av Borttagen: Det var lite svårt att hitta nya frågan, kanske du skulle färga den eller skriva dagens datum eller nåt? Kolla i första inlägget för dagens fråga:-) Vem i Harry Potter tycker du är snyggast? Hm... I filmen, tveklöst Hermione. Emma Watson är vacker och har varit det ända från allra första början. Håller med! I böckerna? Inte vet jag. Fleur? Hon är förmodligen vackrast eftersom det är ju medningen. Egentligen bryr jag mig inte. Tom Felton är ju snygg, fast det skiter jag i. Jag är bara glad att han alla fall se ut som Draco ska vara. EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 5 jul, 2012 22:51 |
|
lolloiiise
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av lolloiiise: Skrivet av Majis: Skrivet av lolloiiise: Jag är en blandning av alla, Rons typ roliga sida och knasiga, Luna för många tror jag tycker jag är konstig och ingen förstår mig riktigt, Hermione för att jag är en pluggis typ och Neville lite också för jag gör bort mig rätt mycket och någon som är blyg också... vet inte riktigt vem xD Jag är nog också lite så... Fy! Då är vi lika! Vad coolt! Haha jaa! Haha! Ja, typ xD Var var du på släktkalaset? Haha Jag vet inte... ;o var nog sjuk eller något xD What doesn't kill you makes you stronger 5 jul, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Evreka: Skrivet av Borttagen: Det var lite svårt att hitta nya frågan, kanske du skulle färga den eller skriva dagens datum eller nåt? Kolla i första inlägget för dagens fråga:-) Vem i Harry Potter tycker du är snyggast? Hm... I filmen, tveklöst Hermione. Emma Watson är vacker och har varit det ända från allra första början. Om att det var svårt att hitta dagens fråga: jag vet,hade bråttom nät jag gjorde den men jag ska göra det tydligare nästa gång:-) 5 jul, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Tom felton och Daniel Radcliffe
5 jul, 2012 23:29 |
|
Haannaa
Elev |
Matthew Lewis!
5 jul, 2012 23:52 |
|
amanda1104
Elev |
Tom Felton.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 jul, 2012 08:42 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Bonnie Wright
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 6 jul, 2012 08:46 |
|
95mas
Elev |
6 jul, 2012 08:52 |
|
Majis
Elev |
Snyggast... Rupert/Ron är sööööööööt!
Men jag tycker Matthew/Neville är söt xD Kanske ingen stor snygging, men söt är han Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 6 jul, 2012 10:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen