Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
TACK för alla kommentarer hade inte tid attt skriva igår men kanske idag
22 sep, 2012 10:41 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: ok hoppas du hinner idagTACK för alla kommentarer hade inte tid attt skriva igår men kanske idag 22 sep, 2012 10:49 |
|
Borttagen
|
nu har jag bestämt mig när kapitlet kommer, det kommer ett ganska långt imorgon
22 sep, 2012 14:10 |
|
Majis
Elev |
Haha, okej!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 sep, 2012 14:10 |
|
Borttagen
|
vad bra att ni kan vänta
22 sep, 2012 14:12 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: awsome vad bra att ni kan vänta 22 sep, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
TACK för alla kommentarer
Nu kommer det mer Kapitel 35 Efter det där mötet med Nicole skyndar sig Natarza till lektionen i örtläta, hon hoppas at Nicole kommer att skolka från den lektionen, när hon kommer fram så ska lektionen precis börja. Hon fäöjer fter eleverna ini växthuset. - Jaha idag ska vi fortsätta prata om olika örter och hur man använde dom för i tiden till mediciner och hur man använder dom idag, säger Sprout. Natarza suckar, hon hatar örtlära,i och för i sig så hatar hon dom flesta ämnena på Hogwarts, men speciellt örtlära och trollkonsthistoria, hon vet inte riktigt varför men det bara är så. Nicole dycker inte upp på lektionen vilket Natarza tycker är skönt, till slut så är i alla fall lektionen slut och Natrza börjar plcoka ihop sinna saker. - Natrza jag vill prata med dig, säger sSprout. Natarza väntar kvar och när dom andra har gåt stänger Sprout dörren till växthuset. - Du brukar ju hänga med Nicole, vet du vart hon är hon har skolkat väldigt mycket på senaste tiden, säger Sprout. - Nej jag vet inte vi har ju bråkat också men jag vet inte, säger Natarza. - Okej bara undrade bra att du kommer i alla fall, säger Sprout. - Mm, säger Natarza. - Du kan gå nu, säger Sprout. Natarza nästan springer däifrån. " Ja vad fan håller Nicole på med egentligen", tänker hon och börjar springa mot sin nästa lektion som är försvar mot svarkonster, det förvånar inte Natarza att Nicole inte dyker upp, men mitt i lektionen kommer McGonagall in och viskar nåt til Lupin som nickar och vänder sig om mot klassen. - Jag har en sak at säga, säger Lupin Fortsättning följer....... 23 sep, 2012 18:11 |
|
Majis
Elev |
Oh! Jättebra!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 sep, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
TACK♥♥♥
kommer nog ett nytt kapitel på onsdagXD sorry för att det inte vart så långt 23 sep, 2012 18:19 |
|
Lida
Elev |
Jojo, nu vill jag verkligen veta vad det är som han kommer att säga
23 sep, 2012 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen