Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sofie
Elev |
skrivmer!
Han som överlevde 10 feb, 2011 22:35 |
|
lily<3
Elev |
meeeeer!!!
Dobby<3 11 feb, 2011 14:38 |
|
Ron
Elev |
hihih, vad Ginny sa är ju det ni ska få fundera lite på..
Nä skoja men jag ska skriva så fort jag kan, idag och imorgon är jag ganska fullt upptagen men ska försöka hinna med ett kapitel över helgen. Tack igen We're all wizards, even Ron. 11 feb, 2011 15:00 |
|
EMELESEL
Elev |
ok, hoppas du blir o upptagen snart!
11 feb, 2011 15:03 |
|
Ron
Elev |
hehe ja det får vi hoppas.. Men just nu är det mycket som händer och jag måste plugga konstant.. Hoppas ni förstår
We're all wizards, even Ron. 11 feb, 2011 15:05 |
|
EMELESEL
Elev |
jada, men man längtar ju
11 feb, 2011 15:08 |
|
Sofie
Elev |
Han som överlevde 11 feb, 2011 15:53 |
|
hermione_33
Elev |
Ja, vi förstår dig! Och vi vill inte pressa, utan stötta dig i din novell! (det tror jag att de andra också tycker
)"Can you dance like a Hippogriff?" 11 feb, 2011 15:56 |
|
jan
Elev |
11 feb, 2011 16:06 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av hermione_33: Ja, vi förstår dig! Och vi vill inte pressa, utan stötta dig i din novell! (det tror jag att de andra också tycker ) ja! 11 feb, 2011 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

)
Mugglarportalen