Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
kinshaw: Ååh, dina smycken är såå fina! Och nu har jag äntligen chansen att köpa några owo nära, snabbt, bra o så, theheh xd Hoppas jag får o kan :33
![]()
7 mar, 2012 21:36 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Knizzlare: kinshaw: Ååh, dina smycken är såå fina! Och nu har jag äntligen chansen att köpa några owo nära, snabbt, bra o så, theheh xd Hoppas jag får o kan :33 thank youuu ![]()
7 mar, 2012 21:40 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av kinshaw: Skrivet av Knizzlare: kinshaw: Ååh, dina smycken är såå fina! Och nu har jag äntligen chansen att köpa några owo nära, snabbt, bra o så, theheh xd Hoppas jag får o kan :33 thank youuu varsågod cx Japp! ^_^ ![]()
7 mar, 2012 21:44 |
|
ginny_ginny
Elev |
7 mar, 2012 21:44 |
|
Somnium
Elev |
kinshaw
GUD SÅ FINA! Jag vill köpa ett halsband, den med nyckeln. :3 En fråga, hur lång är kedjan på ett ungefär? http://slytherinunicorn.tumblr.com/
7 mar, 2012 21:45 |
|
Erfa
Rektor |
Skrivet av kinshaw: Som de flesta vet så gör jag HP-inspirerade smycken, och jag tänkte ta med mig en del till Stockholm utifall det råkar vara någon som vill köpa något eller bara vill se irl. Jag har sänkt priserna på alla mina smycken i och med att detta är ett särskilt tillfälle ^^ Det var riktigt fina saker! Jag kanske borde köpa något till min flickvän... tar du kort? -glömmer alltid bort att ta ut pengar- 7 mar, 2012 22:19 |
|
Danzi
Elev |
7 mar, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
^ inte jag c:
7 mar, 2012 22:34 |
|
kinshaw
Elev |
ginny_ginny
kanoners! Somnium går bra det! ^^ den är ungefär 74 cm lång, själva nyckeln och vingarna är ca 3 cm långa Skrivet av Erfa: Skrivet av kinshaw: Som de flesta vet så gör jag HP-inspirerade smycken, och jag tänkte ta med mig en del till Stockholm utifall det råkar vara någon som vill köpa något eller bara vill se irl. Jag har sänkt priserna på alla mina smycken i och med att detta är ett särskilt tillfälle ^^ Det var riktigt fina saker! Jag kanske borde köpa något till min flickvän... tar du kort? -glömmer alltid bort att ta ut pengar- Thank you!! Absolut, om jag får koden så är det inga problem ![]()
7 mar, 2012 22:49 |
|
Pygmepuffen
Elev |
8 mar, 2012 08:12 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen