vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Anka - Jag har ätit stekt anka någon gång, fast... minns inte hur det smakar! x(
34% tycker om den här smaken! Helium - Äääh... Smakar det? 53% tycker om den här smaken! Mjöl - *Host!* Det sätter man ju bara i halsen - URK! 34% tycker om den här smaken! Grillkrydda - Sådär 70% tycker om den här smaken! Jordgubb - MUUUMS!!! 96% tycker om den här smaken! 9 feb, 2012 17:17 |
|
Corinne
Elev |
haha, jag brukar inte köpa bönorna men kanske skulle testa det nu då lite oftare
Den siste fienden som förintas är döden. 9 feb, 2012 18:57 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Sprite 82% tycker om den här smaken! Blåbär 86% tycker om den här smaken! Räka 50% tycker om den här smaken! Tvål 10% tycker om den här smaken! Parmesanost 60% tycker om den här smaken! speech! 9 feb, 2012 21:36 |
|
Knizzlare
Elev |
Champinjon 39% tycker om den här smaken! Rostad Marshmallow 93% tycker om den här smaken! Jordgubb 96% tycker om den här smaken! Jordgubbsglass 92% tycker om den här smaken! Pizza 95% tycker om den här smaken! Nästan bara goda smaker IGEN!! Fast allt förutom champinjon är så himla gott så det gör inget ♥ ![]()
9 feb, 2012 22:30 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ jag vill ha :c
speech! 10 feb, 2012 06:51 |
|
Borttagen
|
Citron
82% tycker om den här smaken! Hönsbuljong 30% tycker om den här smaken! Is 82% tycker om den här smaken! Gummi 24% tycker om den här smaken! Muffinsmet 97% tycker om den här smaken! 10 feb, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
Jordgubbsglass, Fiskpinnar, Saltvatten, Pingisboll och Rågmjöl.
10 feb, 2012 15:26 |
|
seamus
Elev |
Bly: Blä
Lasange: Gott Vinäger: Gott Avundsjuka: Blä Muskot: Gott Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
10 feb, 2012 16:10 |
|
Boba
Elev |
Glass = Gott
100% tycker om den här smaken! Betong = Blä 16% tycker om den här smaken! Öronvax = Blä 7% tycker om den här smaken! Drake = Blä 32% tycker om den här smaken! Vatten = Gott 91% tycker om den här smaken! 10 feb, 2012 16:25 |
|
Knizzlare
Elev |
Big Mac 75% tycker om den här smaken! Kanel 86% tycker om den här smaken! Olja 14% tycker om den här smaken! Filmjölk 63% tycker om den här smaken! Mm... Marabou! 95% tycker om den här smaken! ![]()
11 feb, 2012 00:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen