Rakat av halva haret!
Forum > Off Topic > Rakat av halva haret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad snyggt! * __ *
Men jag tror det blir snyggt med typ en centimeters stubb eller vad man nu kan kalla det... Fast du ska egentligen inte lita på mig när det gäller hår eller kläder. 2 nov, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag och kusinerna hade trakigt och vi borjade leka med varandras har och flata det och blabla. Jag kom pa en galen ide....JAG RAKAR AV HALVA HARET Dom trodde jag var galen och sa att jag inte vagade. Pfft bitches, jag har haft dreads, mohawk, fargat och sa vidare... Men nu ville jag prova raka av halva haret :3 Min kusin Peter sprang till badrummet och tog sin pappas rakapparat. Och halva mitt har var borta ![]() Vad tycks? PS: Min nasa ar inte sa sne -.- Brottades med en av kusinerna som slog till mig pa nasan. Sojjy for teh onoppade ogonbrynen. Jag orkar inte noppa dom x) SNYGGT! 2 nov, 2011 19:32 |
|
hyperion
Elev |
2 nov, 2011 19:38 |
|
Borttagen
|
2 nov, 2011 19:43 |
|
Hotissue
Elev |
Fast det där är ju inte du, utan DerrickaDeathStar på thegothblog.com...... som bor i USA. Bilden är över ett halvår gammal:
http://www.thegothblog.com/phpBB3/viewtopic.php?style=12&f=28&t=1300
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
5 nov, 2011 23:16 |
|
childhoodlight
Elev |
5 nov, 2011 23:19 |
|
expelliarmus
Elev |
5 nov, 2011 23:20 |
|
Hotissue
Elev |
Och jag tror att sanningen bevisades då användaren dessutom tog bort sig själv 2 minuter efter jag postat det :| haha
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
5 nov, 2011 23:20 |
|
childhoodlight
Elev |
Men hon kan ju inte vara fake? Hennes bror är ju medlem här, och hon är ju vän med Melody (och vi alla vet ju att de är vänner irl)...
5 nov, 2011 23:21 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Hotissue: Fast det där är ju inte du, utan DerrickaDeathStar på thegothblog.com...... som bor i USA. Bilden är över ett halvår gammal: http://www.thegothblog.com/phpBB3/viewtopic.php?style=12&f=28&t=1300 Alltså va? o.O ![]()
5 nov, 2011 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen