Vad för byxor har du på dig nu?
Forum > Off Topic > Vad för byxor har du på dig nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Grå mjukis.
1 nov, 2011 17:36 |
|
Borttagen
|
blåa kinos!
1 nov, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
ljusa jeans
1 nov, 2011 18:00 |
|
J00KERN
Elev |
1 nov, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: blåa kinos! ^^samma! 1 nov, 2011 18:42 |
|
Borttagen
|
Mörkblå croockers-jeans
1 nov, 2011 18:44 |
|
Borttagen
|
Jeansleggins
1 nov, 2011 18:46 |
|
scarhead
Lärare |
1 nov, 2011 19:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Mörkblå "pösiga" jeans från Lindex - årets modell. Fjolårets var i en grå nyans och ljusblå (har båda) men den här modellen är tusen gånger skönare!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 nov, 2011 19:35 |
|
Nendra
Elev |
ljusljus blåa jeans som är liiite för långa!
There once was a boy named Harry... 1 nov, 2011 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen