Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

någon som älskar skidor?????

Forum > Off Topic > någon som älskar skidor?????

1 2 3 4
Användare Inlägg
Ida S
Lärare

Avatar


Alltså, hur kan det vara så få som gillar/ens åker/ens provat att åka längdskidor här? O.o

Jag kan inte förstå er som säger att det är tråkigt, jag tycker att få saker är lika härligt

"we live together, and harry does all the cooking."

11 nov, 2011 22:04

1 2 3 4

Forum > Off Topic > någon som älskar skidor?????

Du får inte svara på den här tråden.