någon som älskar skidor?????
Forum > Off Topic > någon som älskar skidor?????
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Alltså, hur kan det vara så få som gillar/ens åker/ens provat att åka längdskidor här? O.o
Jag kan inte förstå er som säger att det är tråkigt, jag tycker att få saker är lika härligt "we live together, and harry does all the cooking." 11 nov, 2011 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen