Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglarkärlek på facebook (sv)

Forum > Fanfiction > Mugglarkärlek på facebook (sv)

1 2 3 4
Användare Inlägg
Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Jätte bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

20 nov, 2011 21:11

veravoff1
Elev

Avatar


Bra mer

Läs min fanfiction "only time will tell"

12 mar, 2012 22:39

The Malfoy
Elev

Avatar


Åh herreguuuuuuuuud vad jag är sen. Ett och ett halvt år, haha.. Men, bättre sent än aldrig?
(hoppas någon kommer att läsa detta kapitlet)

_______________________________

(Harry)

När han loggade in poppade massor av nya händelser upp. 100 nya vänner. Fantastiskt, verkligen... Han kollade runt lite i chatten för att se om det fanns någon intressant att prata med, och ja, Zally var inloggad. Inte för att han ens riktigt kände henne, men det var den ändå mugglaren han hade pratat med här på Facebook, så han klickade upp chattrutan och började skriva.

____________________________

Harry ’Thacoolieface Potter: Hiiii Zall… y
Zally Nugget: Hi Harr…y Wts happenin’?
Harry ‘Thacoolieface Potter: Nthin’ much really HeHeHe… wbuu thn?
Zally Nugget: Homework n’ stuff ya know.. haha .. :*
Harry ‘Thacoolieface Potter: So.. how are ya? :*
Zally Nugget: Pretty fine lol wbu? :-*
Harry ‘Thacoolieface Potter: i'm good
Zally Nugget: Kayyyy. ;-*
Harry ‘Thacoolieface Potter: Mhm.. k bye :* ♥♥♥
Zally Nugget: Byeeeeee :---***
___________________________

Harry sprang ned till den stora salen för middag. Han möttes av både Hermione och Ron på vägen.

- Så, hur går det med facebook för er då? , frågade Harry
- Ganska bra ändå , svarade Hermione. – Dåligt bara att min dator är inställd på stora bokstäver.
- Ja, det är ju inte bara GANSKA jobbigt när man chattar med dig Hermione, svarade Ron lite småfliningt.

Hermione gav Ron en arg blick och vände sig om.
De gick bort och satte sig vid gryffindorbordet och började mumsa i sig av maten.

(Draco)
Jag pratade med Hermione. Jag PRATADE med Hermione. Varför? Fråga inte, för inte ens jag, den stora Draco Malfoy visste varför.

Jag loggade in på FB och kollade på några nya statusar.

______________________________

Pansy Sötisen Parkinson: Love life här nere vid brasan hehe… YOLO jueeeeee :-**

Blazin’ Zabini, Vincent Crabbe och 5 andra gillar detta.

(Kommentarer)

Blazin’ Zabini: Mysigt… LOL :*
Pansy Sötisen Parkinson: Skratta much? -.-

Draco suckade. Tråkigt som vanligt. Allt som alla skriver här är tråkigt. Usch för tråkiga tråkigheter.

___________________________

(Ron)

MEN VAFAN JEPPO! LÅT MIG VARA, SNÄLLA. Men nej, det ville inte Jeppo.

_____________________________

Jeppo Järvokaliitölja: hej besta vennnnnnn!!!!!!!
Jeppo Järvokaliitölja: heeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj rån!!!!!!!!
Jeppo Järvokaliitölja: vad er acio???????
Jeppo Järvokaliitölja: du svarar alldrig rån!!!! Vad bitider acio
Jeppo Järvokaliitölja: eken charoline er snig!!!!!
Jeppo Järvokaliitölja: er du ker i hene
Jeppo Järvokaliitölja: halo
Ronald Billius Accio’ Weasley: Vet du hur jobbig du är? -.- Asså majgad sluta -.-
Jeppo Järvokaliitölja: men du svarar alllldrig po men froga!
Ronald Billius Accio’ Weasley: Asså småbarn som du ska it ens veta vad accio e….. -.- det är för komplicerat! -.-

- Ronald är inte tillänglig längre, var vänlig skicka ett meddelande till honom -

__________________________

Jag hoppas att ni tyckte om det, även om det var lite konstigt, haha. ^^

"Come to the dark side, we have cupcakes." ♥

7 jun, 2013 19:19

Detta inlägg ändrades senast 2013-06- 7 kl. 21:32
Antal ändringar: 1

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Skrivet av The Malfoy:
Åh herreguuuuuuuuud vad jag är sen. Ett och ett halvt år, haha.. Men, bättre sent än aldrig?
(hoppas någon kommer att läsa detta kapitlet)

_______________________________

(Harry)
Y
När han loggade in poppade massor av nya händelser upp. 100 nya vänner. Fantastiskt, verkligen... Han kollade runt lite i chatten för att se om det fanns någon intressant att prata med, och ja, Zally var inloggad. Inte för att han ens riktigt kände henne, men det var den ändå mugglaren han hade pratat med här på Facebook, så han klickade upp chattrutan och började skriva.

____________________________

Harry ’Thacoolieface Potter: Hiiii Zall… y
Zally Nugget: Hi Harr…y Wts happenin’?
Harry ‘Thacoolieface Potter: Nthin’ much really HeHeHe… wbuu thn?
Zally Nugget: Homework n’ stuff ya know.. haha .. :*
Harry ‘Thacoolieface Potter: So.. where do u live? :*
Zally Nugget: Quite near Brighton.. why do u ask btw? And wbu? :-*
Harry ‘Thacoolieface Potter: Nah just askin.. well I live in .. It’s pretty complicated, haha.
Zally Nugget: Kayyyy. ;-*
Harry ‘Thacoolieface Potter: Mhm.. k bye :* ♥♥♥
Zally Nugget: Byeeeeee :---***
___________________________

Harry sprang ned till den stora salen för middag. Han möttes av både Hermione och Ron på vägen.

- Så, hur går det med facebook för er då? , frågade Harry
- Ganska bra ändå , svarade Hermione. – Dåligt bara att min dator är inställd på stora bokstäver.
- Ja, det är ju inte bara GANSKA jobbigt när man chattar med dig Hermione, svarade Ron lite småfliningt.

Hermione gav Ron en arg blick och vände sig om.
De gick bort och satte sig vid gryffindorbordet och började mumsa i sig av maten.

(Draco)
Jag pratade med Hermione. Jag PRATADE med Hermione. Varför? Fråga inte, för inte ens jag, den stora Draco Malfoy visste varför.

Jag loggade in på FB och kollade på några nya statusar.

______________________________

Pansy Sötisen Parkinson: Love life här nere vid brasan hehe… YOLO jueeeeee :-**

Blazin’ Zabini, Vincent Crabbe och 5 andra gillar detta.

(Kommentarer)

Blazin’ Zabini: Mysigt… LOL :*
Pansy Sötisen Parkinson: Skratta much? -.-

Draco suckade. Tråkigt som vanligt. Allt som alla skriver här är tråkigt. Usch för tråkiga tråkigheter.

___________________________

(Ron)

MEN VAFAN JEPPO! LÅT MIG VARA, SNÄLLA. Men nej, det ville inte Jeppo.

_____________________________

Jeppo Järvokaliitölja: hej besta vennnnnnn!!!!!!!
Jeppo Järvokaliitölja: heeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj rån!!!!!!!!
Jeppo Järvokaliitölja: vad er acio???????
Jeppo Järvokaliitölja: du svarar alldrig rån!!!! Vad bitider acio
Jeppo Järvokaliitölja: eken charoline er snig!!!!!
Jeppo Järvokaliitölja: er du ker i hene
Jeppo Järvokaliitölja: halo
Ronald Billius Accio’ Weasley: Vet du hur jobbig du är? -.- Asså majgad sluta -.-
Jeppo Järvokaliitölja: men du svarar alllldrig po men froga!
Ronald Billius Accio’ Weasley: Asså småbarn som du ska it ens veta vad accio e….. -.- det är för komplicerat! -.-

- Ronald är inte tillänglig längre, var vänlig skicka ett meddelande till honom -

__________________________

Jag hoppas att ni tyckte om det, även om det var lite konstigt, haha. ^^

Askul idè! Men de frågar saker som where you live lite för snabbt.. Jag har aldrig sagt det till nån på internet....

7 jun, 2013 19:44

The Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av luna lovegood 21:
Skrivet av The Malfoy:
Åh herreguuuuuuuuud vad jag är sen. Ett och ett halvt år, haha.. Men, bättre sent än aldrig?
(hoppas någon kommer att läsa detta kapitlet)

_______________________________

(Harry)
Y
När han loggade in poppade massor av nya händelser upp. 100 nya vänner. Fantastiskt, verkligen... Han kollade runt lite i chatten för att se om det fanns någon intressant att prata med, och ja, Zally var inloggad. Inte för att han ens riktigt kände henne, men det var den ändå mugglaren han hade pratat med här på Facebook, så han klickade upp chattrutan och började skriva.

____________________________

Harry ’Thacoolieface Potter: Hiiii Zall… y
Zally Nugget: Hi Harr…y Wts happenin’?
Harry ‘Thacoolieface Potter: Nthin’ much really HeHeHe… wbuu thn?
Zally Nugget: Homework n’ stuff ya know.. haha .. :*
Harry ‘Thacoolieface Potter: So.. where do u live? :*
Zally Nugget: Quite near Brighton.. why do u ask btw? And wbu? :-*
Harry ‘Thacoolieface Potter: Nah just askin.. well I live in .. It’s pretty complicated, haha.
Zally Nugget: Kayyyy. ;-*
Harry ‘Thacoolieface Potter: Mhm.. k bye :* ♥♥♥
Zally Nugget: Byeeeeee :---***
___________________________

Harry sprang ned till den stora salen för middag. Han möttes av både Hermione och Ron på vägen.

- Så, hur går det med facebook för er då? , frågade Harry
- Ganska bra ändå , svarade Hermione. – Dåligt bara att min dator är inställd på stora bokstäver.
- Ja, det är ju inte bara GANSKA jobbigt när man chattar med dig Hermione, svarade Ron lite småfliningt.

Hermione gav Ron en arg blick och vände sig om.
De gick bort och satte sig vid gryffindorbordet och började mumsa i sig av maten.

(Draco)
Jag pratade med Hermione. Jag PRATADE med Hermione. Varför? Fråga inte, för inte ens jag, den stora Draco Malfoy visste varför.

Jag loggade in på FB och kollade på några nya statusar.

______________________________

Pansy Sötisen Parkinson: Love life här nere vid brasan hehe… YOLO jueeeeee :-**

Blazin’ Zabini, Vincent Crabbe och 5 andra gillar detta.

(Kommentarer)

Blazin’ Zabini: Mysigt… LOL :*
Pansy Sötisen Parkinson: Skratta much? -.-

Draco suckade. Tråkigt som vanligt. Allt som alla skriver här är tråkigt. Usch för tråkiga tråkigheter.

___________________________

(Ron)

MEN VAFAN JEPPO! LÅT MIG VARA, SNÄLLA. Men nej, det ville inte Jeppo.

_____________________________

Jeppo Järvokaliitölja: hej besta vennnnnnn!!!!!!!
Jeppo Järvokaliitölja: heeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj rån!!!!!!!!
Jeppo Järvokaliitölja: vad er acio???????
Jeppo Järvokaliitölja: du svarar alldrig rån!!!! Vad bitider acio
Jeppo Järvokaliitölja: eken charoline er snig!!!!!
Jeppo Järvokaliitölja: er du ker i hene
Jeppo Järvokaliitölja: halo
Ronald Billius Accio’ Weasley: Vet du hur jobbig du är? -.- Asså majgad sluta -.-
Jeppo Järvokaliitölja: men du svarar alllldrig po men froga!
Ronald Billius Accio’ Weasley: Asså småbarn som du ska it ens veta vad accio e….. -.- det är för komplicerat! -.-

- Ronald är inte tillänglig längre, var vänlig skicka ett meddelande till honom -

__________________________

Jag hoppas att ni tyckte om det, även om det var lite konstigt, haha. ^^

Askul idè! Men de frågar saker som where you live lite för snabbt.. Jag har aldrig sagt det till nån på internet....


Japp, jag ändrade det nyss!

"Come to the dark side, we have cupcakes." ♥

7 jun, 2013 21:33

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Skrivet av The Malfoy:
Skrivet av luna lovegood 21:
Skrivet av The Malfoy:
Åh herreguuuuuuuuud vad jag är sen. Ett och ett halvt år, haha.. Men, bättre sent än aldrig?
(hoppas någon kommer att läsa detta kapitlet)

_______________________________

(Harry)
Y
När han loggade in poppade massor av nya händelser upp. 100 nya vänner. Fantastiskt, verkligen... Han kollade runt lite i chatten för att se om det fanns någon intressant att prata med, och ja, Zally var inloggad. Inte för att han ens riktigt kände henne, men det var den ändå mugglaren han hade pratat med här på Facebook, så han klickade upp chattrutan och började skriva.

____________________________

Harry ’Thacoolieface Potter: Hiiii Zall… y
Zally Nugget: Hi Harr…y Wts happenin’?
Harry ‘Thacoolieface Potter: Nthin’ much really HeHeHe… wbuu thn?
Zally Nugget: Homework n’ stuff ya know.. haha .. :*
Harry ‘Thacoolieface Potter: So.. where do u live? :*
Zally Nugget: Quite near Brighton.. why do u ask btw? And wbu? :-*
Harry ‘Thacoolieface Potter: Nah just askin.. well I live in .. It’s pretty complicated, haha.
Zally Nugget: Kayyyy. ;-*
Harry ‘Thacoolieface Potter: Mhm.. k bye :* ♥♥♥
Zally Nugget: Byeeeeee :---***
___________________________

Harry sprang ned till den stora salen för middag. Han möttes av både Hermione och Ron på vägen.

- Så, hur går det med facebook för er då? , frågade Harry
- Ganska bra ändå , svarade Hermione. – Dåligt bara att min dator är inställd på stora bokstäver.
- Ja, det är ju inte bara GANSKA jobbigt när man chattar med dig Hermione, svarade Ron lite småfliningt.

Hermione gav Ron en arg blick och vände sig om.
De gick bort och satte sig vid gryffindorbordet och började mumsa i sig av maten.

(Draco)
Jag pratade med Hermione. Jag PRATADE med Hermione. Varför? Fråga inte, för inte ens jag, den stora Draco Malfoy visste varför.

Jag loggade in på FB och kollade på några nya statusar.

______________________________

Pansy Sötisen Parkinson: Love life här nere vid brasan hehe… YOLO jueeeeee :-**

Blazin’ Zabini, Vincent Crabbe och 5 andra gillar detta.

(Kommentarer)

Blazin’ Zabini: Mysigt… LOL :*
Pansy Sötisen Parkinson: Skratta much? -.-

Draco suckade. Tråkigt som vanligt. Allt som alla skriver här är tråkigt. Usch för tråkiga tråkigheter.

___________________________

(Ron)

MEN VAFAN JEPPO! LÅT MIG VARA, SNÄLLA. Men nej, det ville inte Jeppo.

_____________________________

Jeppo Järvokaliitölja: hej besta vennnnnnn!!!!!!!
Jeppo Järvokaliitölja: heeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj rån!!!!!!!!
Jeppo Järvokaliitölja: vad er acio???????
Jeppo Järvokaliitölja: du svarar alldrig rån!!!! Vad bitider acio
Jeppo Järvokaliitölja: eken charoline er snig!!!!!
Jeppo Järvokaliitölja: er du ker i hene
Jeppo Järvokaliitölja: halo
Ronald Billius Accio’ Weasley: Vet du hur jobbig du är? -.- Asså majgad sluta -.-
Jeppo Järvokaliitölja: men du svarar alllldrig po men froga!
Ronald Billius Accio’ Weasley: Asså småbarn som du ska it ens veta vad accio e….. -.- det är för komplicerat! -.-

- Ronald är inte tillänglig längre, var vänlig skicka ett meddelande till honom -

__________________________

Jag hoppas att ni tyckte om det, även om det var lite konstigt, haha. ^^

Askul idè! Men de frågar saker som where you live lite för snabbt.. Jag har aldrig sagt det till nån på internet....


Japp, jag ändrade det nyss!

Bra. Det kändes lite konstigt...
Men mera? Så kul idé

7 jun, 2013 21:42

Borttagen

Avatar


Awesome!!

7 jun, 2013 21:49

1 2 3 4

Forum > Fanfiction > Mugglarkärlek på facebook (sv)

Du får inte svara på den här tråden.