En och en halv månad kvar!!!
Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cindy Lewis
Elev |
Jag ska säkert gå på premiär ♥
"Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått." 6 okt, 2010 15:48 |
|
dixan
Elev |
Kanske inte jag heller. Men jag har inte sett nån premiär alls, så jag bryr mig inte. Det viktiga är att man få se den på bio.
6 okt, 2010 16:21 |
|
Oskan
Elev |
Ett antal gånger ^^
"May the force be equal to mass times acceleration" 6 okt, 2010 16:29 |
|
dixan
Elev |
Just så. Ett antal gånger. " i 3D kanske och 2 i 2D
6 okt, 2010 16:41 |
|
Oskan
Elev |
Kanske det, eftersom 3D typ kostar 50 spänn mer...
"May the force be equal to mass times acceleration" 6 okt, 2010 16:41 |
|
dixan
Elev |
Det gör mig inget.. JAg ska tigga (sh)
6 okt, 2010 16:47 |
|
Oskan
Elev |
Då får det väl bara bli 3D då! Det får man pröjsa faktiskt
"May the force be equal to mass times acceleration" 6 okt, 2010 17:02 |
|
dixan
Elev |
Nej, jag vill se 2D med!!!
6 okt, 2010 17:07 |
|
Aldebaran
Elev |
Skrivet av Oskan: Mjo, fast min kompis flyttar till London på söndag så det är därför jag nog åker dit och ser den med henne. Dessutom så tror jag att det är lite mer spektakel över det hela i London. Så det är inte den du tänkt gå på då? Annars kan man ju lika gärna gå hemma? eller? Fred: But the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to. 6 okt, 2010 18:50 |
|
dixan
Elev |
SHIT VAD TUFFT!!!!! Vilken upplevelse :O Det måste du ju göra. Sen skratta åt oss alla andra
7 okt, 2010 10:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen