höstlov!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
-12timmar i kyrkan (hänga hela natten!)
-Halloweenfest med bästa USC -Filmkväll med mina bästa vänner -Eventuellt Starwarsmaraton med en kompis -Duellkväll (minilajv, typ) -Kolla på A Very Potter Musical -Nörda Glee ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 okt, 2011 11:09 |
|
kinshaw
Elev |
En av mina närmsta vänner kommer hit från Sundsvall på antingen söndag kväll eller på måndag och stannar ett par dagar. Mina kusiner kommer också komma hit någon dag. ehm.... umgås med min syster som bor på internat annars, söka jobb, mm.
![]()
28 okt, 2011 11:47 |
|
Miss_Hj
Elev |
Ta det lungt och vara med kompisar!
31 okt, 2011 20:20 |
|
si_tonks
Elev |
Idag var jag på ett litet "HP-event" i Uppsala
Sen resten av alla dagar ska jag titta på TV, vara inne på Mugglis, pyssla, lajva i Uppsala, gå bus eller godis ![]()
31 okt, 2011 20:23 |
|
SzM
Elev |
31 okt, 2011 20:36 |
|
Borttagen
|
Se på glee, gå på bio, simma, klättra och bara ha allmänt kul!
31 okt, 2011 20:55 |
|
hyperion
Elev |
31 okt, 2011 21:14 |
|
Sikelvargen
Elev |
Ska inte göra nåt särskilt
jag älskar vargar!och katter!och julen! 31 okt, 2011 23:30 |
|
Bombarda
Elev |
Jag ska plugga, har riktigt mycket läxor under lovet:/
Kärlek till alla! 1 nov, 2011 00:40 |
|
Piggy
Elev |
1 nov, 2011 00:43 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen