Annorlunda/vackra namn
Forum > Off Topic > Annorlunda/vackra namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Philosophie och Serentiy är coola namn
26 okt, 2011 17:23 |
|
si_tonks
Elev |
26 okt, 2011 17:27 |
|
ikka
Elev |
Adrienne, Melody, Emily, Katniss, Alice, Ninja, Quinn.
Finns hur många som helst! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
26 okt, 2011 17:30 |
|
Dini99
Elev |
Åh! Så fina namn alla har kommit på
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 26 okt, 2011 17:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Annorlunda och annorlunda, det beror ju helt vad man jämför med och i vilka omgivningar man befinner sig i.
Valkyria, Ronja, Izumi, Ninja, Naoki (unisex), Amy (Ammy-uttal), Nemi, Venus, Vibeke, Yuri, Yuki ♥ (sedan finns det många norska flicknamn som är vackra!) Vincent, Casper, Hugo, Viggo, Victor, Hiro, Naoya, Naoto, Naoki (unisex), Ryo, Ryuu, Keisuke, Sebastian, Kristoffer och Alexander ♥ (de tre sistnämnda är annorlunda om man bor i Japan - OKEJ ;D) ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 okt, 2011 17:58 |
|
Borttagen
|
Casandra och Juliette gillar jag
26 okt, 2011 17:59 |
|
J00KERN
Elev |
26 okt, 2011 18:07 |
|
Luna 1
Elev |
26 okt, 2011 18:08 |
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av J00KERN: Bellatrix är sjukt coolt namn ;D JAA, världens coolaste namn! :'D Jag tycker Lily är fint underbart! ♥
26 okt, 2011 19:37 |
|
GinnyOlivia
Elev |
26 okt, 2011 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen