100 000 anledningar att leva.
Forum > Off Topic > 100 000 anledningar att leva.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
19 nov, 2011 14:04 |
|
Borttagen
|
19 nov, 2011 14:08 |
|
scarhead
Lärare |
![]() jag älskar när man sitter bredvid julgranen (skrev julgrannen först...), klämmer på paketen, och bara längtar efter att få slita sönder paketpappret och få se vad man får. ♥ ![]() älskar när vissa träd i stan här har såna ljus och när jag brukade åka till badhuset på morgonen och ha simundervisning i tvåan så vid julen var dom alltid tända. ♥ ![]() ![]() one day, England, one day... 19 nov, 2011 14:10 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen