Trollkarlsyrken?
Forum > Harry Potter > Trollkarlsyrken?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SzM
Elev |
Skrivet av Twix: Jag skulle nog vilja vara anställd på Zonkos, Weasleys Vassa Varor, Godisbaronen eller starta en butik med skämtartiklar Håller med
29 okt, 2011 13:44 |
|
Borttagen
|
Hade velat jobba som Auror tror jag faktiskt.
29 okt, 2011 14:34 |
|
Borttagen
|
Troligtvis Auror, lärare eller Quidditchspelare
1 nov, 2011 15:47 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Jag hade vilja va Servitris i Den läckande kitteln.
Nån måste få den dåliga jobbet. Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
1 nov, 2011 15:48 |
|
MonsterCookie
Elev |
Hade velat jobba i Flourence's glassbar... :3 ♥ Älskar den! Eller i Flourish 'n Botts, också nice!
wolfstar deserved better. 1 nov, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
Auror, Trolldomsminister eller någon affär i Diagongränden, Flourence glassbar eller Förstaklassiga quidditchtillbehör. Eller Godisbaronen i Hogsmeade.
1 nov, 2011 16:08 |
|
Jackie
Elev |
Har alltid tänkt bli trollstavsmakare när jag går ut Hogwarts om 4 år
1 nov, 2011 16:35 |
|
Borttagen
|
Jag hade velat bli Auror eller botare ^^
1 nov, 2011 17:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-29 kl. 19:09
|
|
Ginny_Pinny
Elev |
Auror, elitquidditchspelare eller lärare i försvar mot svartkonster på hogwarts kanske...
"It is not our abilities that show what we truly are. It is our choices." 1 nov, 2011 18:02 |
|
liuns
Elev |
lärare eller auror eller sökare i ett quidditchlag
11 nov, 2011 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen