Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Trollkarlsyrken?

Forum > Harry Potter > Trollkarlsyrken?

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
SzM
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Jag skulle nog vilja vara anställd på Zonkos, Weasleys Vassa Varor, Godisbaronen eller starta en butik med skämtartiklar


Håller med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lvm3qnIVbm1qe6e2ko2_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mdk54uLsEH1rq0hnm.gif

29 okt, 2011 13:44

Borttagen

Avatar


Hade velat jobba som Auror tror jag faktiskt.

29 okt, 2011 14:34

Borttagen

Avatar


Troligtvis Auror, lärare eller Quidditchspelare

1 nov, 2011 15:47

dr.severus snigelhorn
Elev

Avatar


Jag hade vilja va Servitris i Den läckande kitteln.
Nån måste få den dåliga jobbet.

Jag är son till Proffesor Snigelhorn. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_l4jm6fwOHC1qbhtrto1_500.gif

1 nov, 2011 15:48

MonsterCookie
Elev

Avatar


Hade velat jobba i Flourence's glassbar... :3 ♥ Älskar den! Eller i Flourish 'n Botts, också nice!

wolfstar deserved better.

1 nov, 2011 16:04

Borttagen

Avatar


Auror, Trolldomsminister eller någon affär i Diagongränden, Flourence glassbar eller Förstaklassiga quidditchtillbehör. Eller Godisbaronen i Hogsmeade.

1 nov, 2011 16:08

Jackie
Elev

Avatar


Har alltid tänkt bli trollstavsmakare när jag går ut Hogwarts om 4 år

1 nov, 2011 16:35

Borttagen

Avatar


Jag hade velat bli Auror eller botare ^^

1 nov, 2011 17:33

Detta inlägg ändrades senast 2011-11-29 kl. 19:09
Antal ändringar: 1

Ginny_Pinny
Elev

Avatar


Auror, elitquidditchspelare eller lärare i försvar mot svartkonster på hogwarts kanske...

"It is not our abilities that show what we truly are. It is our choices."

1 nov, 2011 18:02

liuns
Elev

Avatar


lärare eller auror eller sökare i ett quidditchlag

11 nov, 2011 17:50

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Harry Potter > Trollkarlsyrken?

Du får inte svara på den här tråden.