Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Inspirerade tatueringar?

Forum > Harry Potter > Inspirerade tatueringar?

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
Ida S
Lärare

Avatar


Jag vill tatuera in "Expecto Patronum" tvärs över vänster handled, precis nedanför handflatan.
Men satan vad ont det kommer göra... :I

"we live together, and harry does all the cooking."

25 okt, 2011 17:32

Elderwand
Elev

Avatar

+2


Skrivet av Borttagen:
Hur kunde en så intressant och trevlig tråd förvandlas till någon slags moraliserande tråd med skräckhistorier om udda fall med tatueringar som gått fel?

Ursäkta mig men vad var det där för kommentar om jag får fråga?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lspn9bxk241qc4rxzo1_500.png

25 okt, 2011 19:44

Borttagen

Avatar


Jag vill ha dödsätartecknet på vänstra underarmen eller ha dödrelikerna tecknet på axeln.. Eller något liknade.. Får vänta i några år bara...

25 okt, 2011 19:53

Borttagen

Avatar


Min mamma har en tatuering men jag kommer säkert tatuera dödsrelikerna på min arm och COEXIST på halsen C:

25 okt, 2011 19:57

baramin
Elev

Avatar


Always, kanske. Vill inte ha någon stor och fet, hellre en diskret.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

25 okt, 2011 19:58

Severus10
Elev

Avatar


Allt som är rött.
Är du allergisk mot rött tyg?

25 okt, 2011 20:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
Allt som är rött.
Är du allergisk mot rött tyg?
Vart vill du komma och var inte off topic snälla.

25 okt, 2011 20:11

Borttagen

Avatar


Ogillar lite att folk valjer skaffa dodsmarke tatuering. Vad tror du den symboliserar for dig?

25 okt, 2011 20:14

Severus10
Elev

Avatar


För mig symboliserar mitt dödsätarmärke Severus Snape.
Den modigaste personen i hela Harry Potter serien.

25 okt, 2011 20:20

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ogillar lite att folk valjer skaffa dodsmarke tatuering. Vad tror du den symboliserar for dig?

I agree with this!
Folk som vill ha dödsätarmärket(eller har) intatuerat, varför vill ni ha det?
Med tanke på vad det står för så tycker jag att det är rent ut sagt idiotiskt att ens vilja ha det, även fast den kan se snygg ut. Jag ser det lika illa som att vilja tatuera in ett hakkors...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

25 okt, 2011 20:33

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Harry Potter > Inspirerade tatueringar?

Du får inte svara på den här tråden.