Hur uttalar du trollformler?
Forum > Harry Potter > Hur uttalar du trollformler?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sue
Elev |
Jag uttalar Obliviate Åbliviäjt
Jag pratar med en brittisk accents, så det kanske förklarar bättre hur jag uttalar ord "Soon we all must face the choice between what is right and what is easy" - Albus Dumbledore suetopia.tumblr.com 11 nov, 2011 19:56 |
|
Smilis
Elev |
Jag säger som i filmerna eller i ljudbökerna.
Weasley´s ÄGER 11 nov, 2011 20:32 |
|
Freja
Elev |
Typ som i filmen
Everything is Dramione and nothing hurts. 23 nov, 2011 09:51 |
|
Thegirlwholived
Elev |
Jag försöker att säga som i filmen, typ som alla andra alltså
Typ "xpekto patroonum" xD. Eller "viingardium levhieosa" Att dra nytta av goda råd kräver mer visdom än att ge dem. 23 nov, 2011 10:16 |
|
NellieGranger
Elev |
Skrivet av livan98: ja utalar som i filmerna fastlamslå brukarja säga istället på eskuckified (stavning) Skrivet av livan98: ja utalar som i filmerna fastlamslå brukarja säga istället på eskuckified (stavning) Hahaha!!! Det heter Stupfy! Inte Eskuckified! HAHAHAHAHA!!!! 1 jan, 2013 20:31 |
|
PureSlytherin
Elev |
1 jan, 2013 22:48 |
|
Borttagen
|
som i filmerna
1 jan, 2013 22:56 |
|
Queen Boo
Elev |
accio uttalar jag akjo. expecto patrunom ekspekto patronum.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 jan, 2013 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen