Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
25 okt, 2011 17:33 |
|
Salazar1
Elev |
25 okt, 2011 17:53 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av childhoodlight: Fast jag tycker att apple är ganska överskattat though ;$ thiiiiis Fattar inte grejen med iphone's, mac & ipad's. Så speciella är dom inte? Håller med dig. Ska bara köpa en Iphone när Iphone 53 kommer ut... Jag gillar inte mac heller. Säger jag när jag sitter vid en nu...-.- Nej men seriöst, jag gillar inte mac alls... 25 okt, 2011 17:58 |
|
Fluffi
Elev |
Jag kommer att köpa Iphone 54..!!
PERCYYYYYY 25 okt, 2011 20:23 |
|
joel9324
Elev |
29 okt, 2011 15:32 |
|
LoonyMe
Elev |
29 okt, 2011 15:43 |
|
Miss_Hj
Elev |
X-PERIA
29 okt, 2011 16:06 |
|
Borttagen
|
En Nokia Saunalahti.
(ingen tatch) 29 okt, 2011 16:08 |
|
Borttagen
|
iPhone 3g. ^u^
29 okt, 2011 16:54 |
|
ol!v!a
Elev |
29 okt, 2011 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen