Wannabee-tråden
Forum > Off Topic > Wannabee-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill inte vara en wannabe :c
Men jag skulle vilja klä mig som Kristen Stewart, hon har nästan alltid fina kläder! xd 25 okt, 2011 11:36 |
|
ol!v!a
Elev |
jag vet inte riktigt vad wannabe betyder
27 okt, 2011 20:15 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av ol!v!a: jag vet inte riktigt vad wannabe betyder Ungefär - Vill vara Jag gillar "gubb-stil" som jag kallar det Hängsle-byxor, och gamlaglasögon gillar jag "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 27 okt, 2011 20:58 |
|
Maharajah
Elev |
Jag har svårt att definera min egna stil. Jag tar mycket inspiration från lookbook, och tittar där en hel del för att hitta vad jag själv anser är snyggt.
Sedan finns det självklart en MASSA kläder som jag tycker är jätte snygga, men som inte passar på mig p.g.a. att jag är bygd på ett speciellt sätt. Jag älskar att hitta kläder som passar min figur, och leta runt på det sättet. Det är otroligt intressant tycker jag! 27 okt, 2011 20:59 |
|
luckyBella
Elev |
27 okt, 2011 21:06 |
|
Linny
Elev |
27 okt, 2011 21:17 |
|
ol!v!a
Elev |
jag vill nog bara ha min egna stil
29 okt, 2011 17:15 |
|
Josefinpotter
Elev |
Som jag gör nu!
Gryffindor :D 29 okt, 2011 20:59 |
|
Miss_Hj
Elev |
HATAR DET ORDET
31 okt, 2011 11:25 |
|
tyri
Elev |
31 okt, 2011 14:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen