Varm choklad.
Forum > Off Topic > Varm choklad.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Jag brukar köpa fina chokladbitar på pinnar som man ploppar ner i mjölk från tehandeln(alltså chokladpinnarna, inte mjölken. :$ ). Egentligen är det inte sådär djävulskt gott, men det känns jättefint, haha.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 23 okt, 2011 20:10 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Åh gud, GE MIG^ OH FYFAN. Tänk varm choklad som smakar Marabou Apelsinkrokant, HIMMELRIKET HERE I COME! Ska prova smälta en Marabou Apelsinkrokant och blanda det med mjölk/grädde någon gång ♥ ![]()
23 okt, 2011 20:14 |
|
Borttagen
|
Jag upptäckte precis att marabou har en hemsida. Nu ska jag leta upp choklad man kan göra varm choklad av. owo
http://marabou.se/var-choklad/ 23 okt, 2011 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen