Lördagskväll!
Forum > Off Topic > Lördagskväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Forever Alone stämmer visst i mitt fall, finns nog inte en djävel som skulle orka med mig en längre tid.
22 okt, 2011 20:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Forever Alone stämmer visst i mitt fall, finns nog inte en djävel som skulle orka med mig en längre tid. Nu tycker jag du låter... som jag gör ibland. Det är delvis sant tror jag. Det finns ingen som alltid orkar med en, och det är ren fakta. Men det är klart det finns någon som kommer orka med dig en längre tid. Absolut. 22 okt, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: If I had a boyfriend skulle vi mysa men jag är forever alone nu så det blir Ben & Jerry's för mig ;___; Det blir som i amerikanska tonårsfilmer; if you don't have a boyfriend... Måste du sitta i en soffa och tröstäta på en liter glass. ._: 22 okt, 2011 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: If I had a boyfriend skulle vi mysa men jag är forever alone nu så det blir Ben & Jerry's för mig ;___; Det blir som i amerikanska tonårsfilmer; if you don't have a boyfriend... Måste du sitta i en soffa och tröstäta på en liter glass. ._: och titta på typ löjliga tonårsfilmer., Wild Child, She's the man, A cinderella story fyll på fyll på 22 okt, 2011 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^ Forever Alone stämmer visst i mitt fall, finns nog inte en djävel som skulle orka med mig en längre tid. Nu tycker jag du låter... som jag gör ibland. Det är delvis sant tror jag. Det finns ingen som alltid orkar med en, och det är ren fakta. Men det är klart det finns någon som kommer orka med dig en längre tid. Absolut. Still, det känns som att dem flesta bara orkar med mig en kort stund. Antar att jag bara är allmänt jobbig. ^^ 22 okt, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^ Forever Alone stämmer visst i mitt fall, finns nog inte en djävel som skulle orka med mig en längre tid. Nu tycker jag du låter... som jag gör ibland. Det är delvis sant tror jag. Det finns ingen som alltid orkar med en, och det är ren fakta. Men det är klart det finns någon som kommer orka med dig en längre tid. Absolut. Still, det känns som att dem flesta bara orkar med mig en kort stund. Antar att jag bara är allmänt jobbig. ^^ Av någon anledning tror inte jag på det. =) Jag brukar känna mig lika dan, otrolig tjobbig, dryg, ful <- framförallt, men ja... av någon anlendning har jag de senaste månaderna fått en dos av självförtroende.. hum. Jag tror inte på en sådan sak som almänt jobbig. Det finns alltid i någons ögon man är uppskattad och fin. 22 okt, 2011 20:59 |
|
Episkey
Elev |
22 okt, 2011 21:06 |
|
Borttagen
|
aww tack :' Jag skall bara, hitta någon bra ställe att vara på halloween och sedan är jag vampyrdrottning! 22 okt, 2011 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^ Forever Alone stämmer visst i mitt fall, finns nog inte en djävel som skulle orka med mig en längre tid. Nu tycker jag du låter... som jag gör ibland. Det är delvis sant tror jag. Det finns ingen som alltid orkar med en, och det är ren fakta. Men det är klart det finns någon som kommer orka med dig en längre tid. Absolut. Still, det känns som att dem flesta bara orkar med mig en kort stund. Antar att jag bara är allmänt jobbig. ^^ Av någon anledning tror inte jag på det. =) Jag brukar känna mig lika dan, otrolig tjobbig, dryg, ful <- framförallt, men ja... av någon anlendning har jag de senaste månaderna fått en dos av självförtroende.. hum. Jag tror inte på en sådan sak som almänt jobbig. Det finns alltid i någons ögon man är uppskattad och fin. Ja det finns väll det. ^^ 22 okt, 2011 21:16 |
|
Borttagen
|
pandan: Den där lär lite bittert. Bitterhet är inte bra. =(, även om jag själv är bra på det. eh.. Tänk positivt
22 okt, 2011 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen