Världens undergång - trams?
Forum > Off Topic > Världens undergång - trams?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
23 okt, 2011 14:06 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Men jag är för lättskrämd. Även om jag inte tror på det... :c^ Den är ju superbra!! ![]()
23 okt, 2011 14:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: År 2013 ska jag se på 2012 och skratta. 23 okt, 2011 14:15 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Samma här, Agnes, ska vi se den tillsammans?Skrivet av expelliarmus: Men jag är för lättskrämd. Även om jag inte tror på det... :c ^ Den är ju superbra!!
23 okt, 2011 14:16 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Ja, men inte förrän 2013.Skrivet av GinnyOlivia: Samma här, Agnes, ska vi se den tillsammans? Skrivet av expelliarmus: Men jag är för lättskrämd. Även om jag inte tror på det... :c ^ Den är ju superbra!! ![]()
23 okt, 2011 14:20 |
|
Minidjuret
Elev |
Lol, som om jorden skulle gå under den 21 december 2012 bara för att några snubbar som skrivit kalendrar
i flera tusen år inte okade mer eftersom det blev långtråkigt så behöver faktiskt inte jorden gå under. Året är 23, Sten, Inga och Britta sitter och pratar: "Sten, jag orkar inte skriva kalendrar mer, jag har gjort det sen jag var 3..." "Det gör inte jag heller Britta, ska vi sluta?" "Jaa, vi säger till chefen" "Ok. Du chefen, vi orkar inte skriva mer" "Jag håller med er. Hur ska vi göra nu då?" "Kanske...Nej jag vet inte" "Jag vet! Vi skriver att jorden går under!" "JA! Det är ändå så lång tid kvar tills 2012..." Och så slutade de att skriva fler kalendrar. 23 okt, 2011 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen