Första snön
Forum > Off Topic > Första snön
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mellanrum
Elev |
20 okt, 2011 18:31 |
|
Borttagen
|
Mig vill också ha snö ;w;
Jag hatar att bo i Skåne ibland >:c 20 okt, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
Har inte kommit någon här än, men åååhhhh jag orkar inte snö.
20 okt, 2011 18:43 |
|
ikka
Elev |
Inte på långa vägar... Det är fem plus nu, har antagligen varit typ tio grader tidigare idag.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
20 okt, 2011 18:47 |
|
Ginnyy
Elev |
20 okt, 2011 19:06 |
|
IamAK
Elev |
men usch. det har inte varit någon snö här än och jag hoppas verkligen att den dröjer... vill inte ha snö! hatar vinter och kyla!
20 okt, 2011 19:29 |
|
tyri
Elev |
det kom ingen snö men det är is på våran stuttsmatta, jag hoppas inte att snön kommer aldeles för tidigt.
20 okt, 2011 19:41 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
20 okt, 2011 19:47 |
|
Noctum
Elev |
20 okt, 2011 19:54 |
|
lillamymin
Elev |
Seriöst? SNÖ!? I oktober? Det är inte möjligt. Okej, om man bor på nordpolen. Hit kommer snön aldrig före december och det brukar då vara en bit in. Ligger kvar runt januari, har man tur kanske en släng i februari. Något år hade vi det bara två veckor, då inte ens på julafton.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 20 okt, 2011 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen