Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?
Forum > Harry Potter > Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har aldrig riktigt "gillat" Cho egentligen, hon har alltit varit lite töntig i mina ögon.
Men sen så håller jag med om att Harry inte behövt blivit så arg för att Cho hade skyddat Marietta, han kan ju inte tro att Cho ska svika sin bästa kompis för hans skull liksom. Men, men, alla gör ju fel här i livet! Fast jag är glad att Harry valde Ginny istället för henne, vet inte varför men jag tycker inte att Cho och Harry passar ihop..... 22 okt, 2011 13:35 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
..Pufft,jag dör.
vet nu hur mcket ni mugglisar ger mig att tänka på eller? JAG HÅLLER MED ALLA JUST NU, fast mest expelliarmus (aa ![]()
22 okt, 2011 13:51 |
|
Maharajah
Elev |
Visst kan man förstå att Cho är ledsen över allt som har hänt henne. Men som tidigare sagt så verkar hon vara en otroligt dryg person, och hon var allt för jobbig mot Harry på alla hjärtansdag.
Däremot tycker jag att hon är en intressant karaktär, och jag gillar absolut att hon är med i böckerna. Hon känns som lite krydda i historien, och jag gillar delen då hon blir "avundis" på Hermione. Så på så sätt gillar jag ju att hon är med, även om jag inte alls gillar henne som person! Tycker synd om henne dock. Mental Breakdown lär hon ju ha. Tänka sig att hon har gått igenom. Usch 22 okt, 2011 14:17 |
|
Jackie
Elev |
Jag tycker att Cho inte kan bortse från att Marietta tjallade. Jag menar, vem vill ha en vän som man inte kan lita på?
22 okt, 2011 16:49 |
|
accioron
Elev |
Jag kommer alltid försvara Cho! Cho och Harry skulle aldrig funka i längden, men hon borde inte bli så hatad som hon blir i fandom. Liksom, vadå gnällig? ''Don't you understand how she must be feeling?!'' Hon har inte en stor plats i böckerna, det är klart att vi inte får se allting så som hon ser det, till skillnad från Harry. Vi som läsare ser ju allting från hans perspektiv, vilket gör det enklare för oss att förstå honom. Men Cho är bara i en väldigt, väldigt tumult period i sitt liv och det betyder inte att hon alltid är dryg, gnällig eller vad man nu vill kalla henne. Hur många gånger har man inte uppfattat Harry som sådan (men sedan förstått varför han gör som han gör, beroende på vad han gått igenom)? Cho Chang förtjänar inte allt hat hon får.
22 okt, 2011 17:10 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Jag kan inte påstå att jag hatar eller avskyr Cho, så hemsk är hon väl inte? Håller med! Jag är inte världens största fan av Cho, men däremot tycker jag att det är att ta i att hata eller avsky henne, finner ingen anledning till att riktigt göra det
22 okt, 2011 19:55 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig gillat henne. Hon är elak.
22 okt, 2011 20:09 |
|
childhoodlight
Elev |
22 okt, 2011 20:26 |
|
NinaE
Elev |
jag tycker Cho är okej, men Marietta gilllar jag inte,
23 okt, 2011 12:39 |
|
WillTurner
Elev |
Hon är så gnällig. :c Det är därför jag ogillar henne.
"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 23 okt, 2011 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen