Vad var det senaste du gjorde innan du satte dig vid datorn?
Forum > Off Topic > Vad var det senaste du gjorde innan du satte dig vid datorn?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
19 okt, 2011 19:24 |
|
Enchanted
Elev |
Drack soup in cup
19 okt, 2011 19:25 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
19 okt, 2011 19:35 |
|
Unique
Elev |
19 okt, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
Åt lite (ogod) middag...
19 okt, 2011 19:42 |
|
StrangePeople
Elev |
gjorde läxor och funderade på att kasta ut allt genom ett fönster, men kom fram till att min lärare skulle bli ganska sur på mig då... :3
du finns här tills vi väljer att lämna dig. 19 okt, 2011 19:58 |
|
Borttagen
|
Åt.
19 okt, 2011 20:36 |
|
EMELESEL
Elev |
Sov.
20 okt, 2011 10:10 |
|
Borttagen
|
Hämtade frukost. Vaniljfil med nötter och blåbär hallon samt en bit grovs bröd med lite ost och tomat några minuter i varmamackmaskinen ♥
20 okt, 2011 10:16 |
|
Borttagen
|
Åt frukost gröt, nu blir det till att plugga
20 okt, 2011 10:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen