Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Som om du skule bry dig...

Forum > Fanfiction > Som om du skule bry dig...

1 2 3 4 5 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Dini99
Elev

Avatar


Åh! Blir såå rörd av era underbart fina kommentarer♥♥
det kommer mer ikväll, ska börja skriva nu direkt

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

30 okt, 2011 11:45

Borttagen

Avatar


Det är SÅ BRA! Skrynkelhornade snorkackor heter det tror jag ialf. Skriv mer, kan inte vänta! Jag har aldrig läst ur Nevilles perspektiv, spännande!

30 okt, 2011 11:49

Dini99
Elev

Avatar


Oh! Tack Ellie♥ ska ändra direkt:-)♥

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

30 okt, 2011 12:13

Borttagen

Avatar


BRA MER
____________________________________________
läs min FF VARFÖR JAG http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=4282&page=16#forum.php?topic=7904

30 okt, 2011 14:30

Borttagen

Avatar


Åhh vad bra!!*Bevakar*

30 okt, 2011 14:50

Dini99
Elev

Avatar


Kapitel 2 "Om det någonsin blir vi, när?"
_________________________________
Dumbledore harklade sig och förtydligade det han nyss sagt, med ett leende. Han såg inte ut att bli irriterad, men det var ju inte så konstigt. Han var ju ändå Dumbledore-den-stora-gode-fantastiska-underbart-snälla-gubben. Jag skrattade tyst åt det nya namnet.

-Jaa,som jag sa. Den förbjudna skogen är förbjuden-förbjuden. Och det betyder att INGEN ska gå dit. Det gäller dig också, Malfoy.

Malfoys garvande, tystnade tvärt.

-Annars hoppas vi att ni kommer få en härlig termin, här på Hogwarts!

-Jaa, men då är det ju bara att äta! Slå er ner! Sa Dumbledore och satte sig ner, och med ett litet hand-svhis, så var all mat placerad på dom fyra långborden.

-Wooho! Det här har jag längtat efter! Skrek Fred och George i munnen på varandra.

Jag började på ett kyckling ben.
Ron hade redan ätit upp två när jag satte första tuggan i det underbara köttet, som var så perfekt kryddat. Jag svalde ner det med några klunkar pumpasaft, och fortsatte tills jag var proppmätt.
Jag skulle precis ta den sista klunken pumpasaft, när jag vinglade till och tappade ut allt på mina byxor. Ginny skrattade åt mitt ansiktsutryck, inte menat illa,,, men ändå så kändes det värre än om den lilla rått-Draco, skulle skratta åt mig.Jag kände hur mina kinder blossade upp, och det var nog omöjligt att inte se det.
Jag ville bara sjunka genom marken!
Men snällt nog tog Luna, som satt vid Rawenclavs bord reste sig och kom med händerna fulla av servetter.

-Tacck, Luunnaa, hackade jag tänder, fylld av den kalla saften.

Efter en lång, härlig sorteringscermoni, med god mat och rodnande kinder, så vandrade Gryffindor-arna till sitt sällskapsrum. Lika så dom andra elevhemmen.
Efter en tröstande kram av Luna, och ett dunk i ryggen av Malfoy (-.-) Så somnade jag trött. Men i min dröm, så satt jag klarvaken, tätt intill Ginny.
I mina drömmar...
Jag kanske ändå blivit kär? Men, nej. Hon är min vän och vi förblir vänner. Men inom mig sjöng en röst. Det var mitt hjärta.
-Vi kanske blir något mer, än vänner.
Den natten lovade jag mig själv att åtminstone försöka.
-Jag var kär-

-Jag vaknade av ett skrik, ifrån sällskapsrummets hjärta-

______
Kort kapitel, men det blir mer nästa gång.♥ Det blev inte så bra... men hoppas ni blev nöjda=)

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

9 nov, 2011 14:54

Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 9 kl. 15:00
Antal ändringar: 2

vevve_puff
Elev

Avatar


ååååå vad spännande

vad ska hända..LÄNGTAR

Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3

9 nov, 2011 14:56

Dini99
Elev

Avatar


Tack evve♥

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

9 nov, 2011 15:00

Borttagen

Avatar


Kort? Vad snackar du om? as bra

9 nov, 2011 16:20

Borttagen

Avatar


jättebra

9 nov, 2011 16:36

1 2 3 4 5 ... 7 8 9

Forum > Fanfiction > Som om du skule bry dig...

Du får inte svara på den här tråden.