Dagens egoboost!
Forum > Off Topic > Dagens egoboost!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
18 okt, 2011 21:05 |
|
Borttagen
|
Jag gick på träningen även om det regnade och blåste och vädret var bara skit. Jag var väldigt nöjd när jag kom hem. Go me!
18 okt, 2011 21:11 |
|
Tonkss
Elev |
18 okt, 2011 23:22 |
|
expelliarmus
Elev |
18 okt, 2011 23:23 |
|
Borttagen
|
Jag klev upp imorse, utan att känna mig som en zombie - awesome
18 okt, 2011 23:32 |
|
childhoodlight
Elev |
19 okt, 2011 10:49 |
|
expelliarmus
Elev |
Gick upp i tid efter 75 minuters snoozande, woho, snoozen blir kortare och kortare varje morgon! Räknade en helvetes massa tal i matteboken trots dödlig huvudvärk på lektionen så nu ligger jag inte efter längre.
19 okt, 2011 11:07 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag blev frisk!
Duktigt av mig att vara hemma och vila i två dagar! Brukar annars alltid vara överrallt helatiden och typ alldrig vila 19 okt, 2011 13:25 |
|
Celebikai
Elev |
19 okt, 2011 15:36 |
|
EMELESEL
Elev |
Har gjort hela veckans (nästan..) läxor! Nu ligger jag inte efter mer!
19 okt, 2011 15:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen