hogwarts.nu
Forum > Harry Potter > hogwarts.nu
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Jag älskade att spela hogquiz, och göra min profil fin!
Haha. Kommer ni ihåg när alla gjorde date-star-figurer av alla Hp-karaktärer och man typ sålde sådana i Diagongränden? xD =) - just like themarauder 20 okt, 2011 22:49 |
|
Borttagen
|
DRAKRACE. ♥
Hogwartsexpressen som prydde framsidan när man skulle logga in; det där var cybermagi definierad. :c Det var faktiskt genom sökandet av ett substitut för Hoggy som jag hittade Mugglis. Åh, det var verkligen en underbar sida, många timmar spenderades där. En av mina användare hette haylinloveseric, ett sådant W.I.T.C.H.-fan som jag var, HAHA. Min barndom. ♥ 21 okt, 2011 19:10 |
|
Stinafinan
Elev |
Hittade den här sidan nyligen och blev så glad eftersom den påminner om hogwarts.nu, aaah, det var tider
22 okt, 2011 00:59 |
|
Borttagen
|
ja bästa sidan ever:O
8 dec, 2011 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen