Språååk!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Grace
Elev |
Jag läste franska i 5 år (7:an till 2:a ring) men har slutat nu. Jag har inte heller någon engelska i år så det blir bara svenska. Lite tråkigt att inte ha engelska men jag läser så mycket på engelska att jag inte tror att jag glömmer språket i alla fall
All people smile in the same language <3 16 okt, 2011 21:42 |
|
Cyachi
Elev |
Spanska steg 3. Älskar't!
16 okt, 2011 21:43 |
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 22:01 |
|
Borttagen
|
Vad betyder watashi wa baka?
16 okt, 2011 22:02 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Vad betyder watashi wa baka? Jag gissar på att det är: "jag är en idiot"? Men jag är inte säker, varför skulle man vilja säga så liksom? xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 okt, 2011 22:15 |
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 22:19 |
|
Knizzlare
Elev |
Egentligen ville jag ha franska fast det tog dom bort för att det inte var så populärt, sen spanska tycker jag nog skulle vara lite tråkigt, kan redan portugisiska och det är väldigt nära såatteh..ja, och vad blir då kvar? Jo, tyska, alltså, läser jag tyska, och det är väl rätt nice
![]()
16 okt, 2011 22:21 |
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 22:22 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av expelliarmus: Watashi wa baka borde bli ungefär "jag är en idiot" eller "jag är dum". ahhh, "jag är dum" låter mer "svenskt" och därmed logiskt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 okt, 2011 22:23 |
|
Dini99
Elev |
franska
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen